Ik wil voor morgenavond een nougatine ijstaart maken, maar nu zit ik met een probleempje. Er moet klop klop in, alleen bij de supermarkt hadden ze geen klop klop meer, en ik wil hem eigelijk maken voor morgenavond. Kan ik de taart ook maken zonder klop klop, en alleen slagroom, of is dat niet lekker?
Nee, zonder klop klop gaat het hem niet worden. De slagroom word niet stevig en luchtig genoeg zonder... Succes met het kruimelen van de nougat, dat vind ik altijd een ramp
Verkruimelen van de noga? Nougatine is toch van die kleine nootjes in zo'n zakje van dr oetker ofzo? TS: Heb even gezocht voor je en vind ook nog dit recept: Nougatine ijstaart ( heel eenvoudig te maken)( 1 ) - Een recept van Lidwien van Leth - Albert Heijn dus zonder klopklop. ijstaart wordt al snel goed is mijn ervaring.... (ik maak regelmatig de advocaatijstaartrecept van AH bijvoorbeeld, is ook alleen maar slagroom en advocaat. stevig genoeg)
Ik heb hem toen gemaakt van nougat, en dus repen nougat verkruimeld met een mes omdat de keukenmachine helemaal vastliep
Mijn beide ijstaarten zijn ook zonder klop klop. Het smaakt vast wel, en je eet het bevroren, dus hoe erg is iets minder stevig?
Ik heb hem toch maar zonder klop klop gemaakt, ik had mijn moeder gebeld, en ze zei ze het wel vaker zonder klop klop doet