hoi iedereen, hebben jullie al een idee van de naam van jullie nieuwe spruit? wij hebben een heleboel namen in ons achterhoofd en kunnen niet echt kiezen. met de familie en vrienden kunnen we er niet over praten omdat we de naam geheim willen houden. voor een meisje hebben we : amy, brianna , paris en zoë voor een jongen hebebn we : owen, angel en TJ. ook vond ik dit wel een leuk onderwerp en denk dat die hier nog nergens staat. groetjes grace
kmoet eerst nog es zwanger zien te worden hahahaa... Er is 3x voor me gependeld dat ik een jongens 2ling zou krijgen
dat ben ik dan ook zeker nodig...! Jij hebt er trouwens ook een paar mooie namen tussen staan hoor...
Zeker weten! Ik ben inmiddels ook al ruim 3 en half jaar bezig om zwanger te worden dus heb ook al wat tijd gehad om na te denken maar euh... ik ben jij hoor
vind voor een meid Zoe het mooiste en voor een jongen Owen! Succes! Onze naam blijft nog een paar weekjes geheim hihi
was het de bedoeling om te vertellen aan haar wat voor naam het mooist is... of of we allemaal onze namen hier wilden zetten?
Voor meisje vind ik Amy het leukst... is het gangbaarst.. rest is zo "hollywood".. niet mijn smaak. Voor jongen Owen... rest idem als bij meisje... Daarnaast mag je je kind GEEN afkorting als naam geven dus TJ zal wel af gaan vallen als officiële naam... Je kunt het natuurlijk wel als on-officiële roepnaam gebruiken. Voorbeeld: Vrienden van ons kregen een jongen en wilden hem graag DJ noemen... Gemeente ambtenaar zei: Mag niet van de wet. Dus is het Didier geworden.. spreek je in principe hetzelfde uit.
het is de bedoeling om jullie namen hier te zetten en natuurlijk mag je ook zeggen welke naam je het mooist vind vanuit mijn lijstje.
wij hebben gevraagd in gemeente bredene als TJ mocht en ze maakten er geen enkel probleem van! denk dat dat van gemeente tot gemeente of van stad tot stad ligt. maar eerlijk gaat mijn voorkeur ook naar owen en voor een meisje ook amy of zoë! en stel dat het dan een tweelingmeisje wordt zou wel tof zijn zo zoë en cloë niet?
Van je lijstje vind ik Amy en Owen de leukste namen. Voor een tweeling zou ik niet gaan voor Zoë en Cloë....
Ik zou ook niet gaan voor Cloë en Zoë voor een tweeling... Dan vind ik Amy en Brianne mooi... Als TJ niet zou mogen kan je er ook officieel een dubbele naam van maken... Bijvoorbeeld Tjeerd Jan of Tygo Jan ofzo... En dan als roepnaam TJ hihi
ja hadden wij ook aan gedacht als het niet ging mogen dat we er 2 namen van zouden maken en hem tog TJ noemen. hoe komt het dat jullie zoë en cloë niet leuk vinden voor een tweeling?