Hoi allemaal, mijn dochter kijkt elke ochtend tijdens het fruit eten naar de Teletubbies. Nu heb ik voor het weekend een dvd aangeschaft van de Teletubbies, omdat het dan niet op tv komt. Maar nu is dat gewoon één lange film van een uur. Ik zoek een dvd met een aantal uitzendingen erop, zoals ze ook op tv te zien zijn, want juist het einde is zo mooi, dan zwaaien mijn dochtertje en ik samen de Teletubbies gedag en dan is het klaar. Nu moet ik ineens, zo midden in de film, de tv uitzetten. Weet iemand of er zulke dvd's te koop zijn? Ik zou het natuurlijk ook gewoon kunnen opnemen van de tv, maar dat kan nu niet met onze dvd-recorder, moeten we eerst een nieuwe kopen. Ik hoop van jullie te horen.
De dvd's van de teletubbies die ik heb zijn hele afleveringen, heb die gekocht bij kruidvat, blokker.
Dus op jouw dvd's staan dus een aantal complete afleveringen incl. einde (dat ze in dat gat springen en we ze uitzwaaien?). Kun je misschien de titels noemen, dan kan ik kijken of Bol ze ook heeft. Blokker en Kruidvat hadden ze niet hier in het dorp.
ik weet niet of je toevallig upc hebt maar als je het royaal pakket hebt kan je op on demand gratis teletubbie afleveringen kijken en anders een paar afleveringen opnemen?
Wij hebben er één met losse afleveringen (de rest allemaal één lange film idd). Kan nu niet kijken hoe die heet maar t was iets met jarig of verjaardag. Zal morgen nog even voor je kijken. T zijn 5 afleveringen.
Is er misschien nog iemand die me kan helpen? Je kunt nu bij Bol bestellen zonder verzendkosten te betalen, dus ik wil morgenochtend graag een bestelling plaatsen.