Fijn dat je kat terug is! Een aantal jaar geleden was onze poes ook van de ene op de andere dag vertrokken. Gezocht, geroepen, foto's verspreid.... Niks hilep. Totdat ze na 8 weken opeens door het kattenluik klom! Wij helemaal gelukkig natuurlijk!
oh, hihi, wat stom, ik lees alleen maar dat je kat weg is en ik gelijk met mijn grote mond... maar nu lees ik dat ie terug is! sorry!
Blij te lezen dat je kat terug is! Wat zal je gelukkig zijn! Ik ken het gevoel (al dan niet na een inbraak). Ik kan me voorstellen dat je je niet meer lekker voelt in dat huis. Ik zou dat ook niet doen. Het idee dat iemand in JOUW spullen zit! Ik wil je heel veel sterkte wensen, hoop dat je een manier vindt om hiermee om te gaan. Geniet vooral van je katje!
Oh wat geweldig dat ie terug is. Zat al met tranen in mijn ogen om je verhaal (hormonen he). Maar ik heb zelf twee katten en zou helemaal gek worden als iemand ze meenam. Gelukkig een goed bericht meis!
k ben ook super blij hiji s echt zo lief heerlijk hij slaapt tenminste weer bij ons we slapen bij vrienden tot e in ons nieuwe huis kunnen echt als ik in het his ben krijg ik haast geen adem zo bang ben ik!