Balen jullie ook wel eens van je vent?!

Discussie in 'De lounge' gestart door marsab, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hij is hardstikke lief hoor, anders was ik ook niet met hem getrouwd! ;)
    Maar euh... soms mag hij van mij wel eens wat attenter worden.
    Hij zou bijv. nooit eens uit zichzelf een maaltijd maken of zo!
    (ja ik ben degene die elke dag kookt! :( )
    En als ik een keertje niet kan koken, pakt hij een kant en klare maaltijd (pannenkoeken of zo)
    Niet dat hij dan denkt van: Goh laat ík eens een maaltijd gaan maken voor mijn vrouwtje, zal ze vast leuk vinden!
    Neeeee hoor.....ppppffffff.....

Ja soms baal je daar wel eens van.
    Was hij maar eens iets romantischer, want dat is hij totaal niet! :(

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Hahaha! Herkenbaar, maar dan niet om het koken, maar om het masseren.

OOOOOOOHHHHH, ik zou zoooooo graag willen dat hij eens spontaan uit zichzelf aanbied om me te masseren.
    En als ik er heel voorzichtig naar vraag, heb ik mazzel als hij zuchtend, puffend en steunend akkoord gaat....

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    hahaha! Ja idd, de spontaniteit ontbreekt er vaak aan! Als je er om moet vragen is voor mij de lol er al van af....

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    In het koken kan ik je helemaal vinden, maar eigenlijk vindt ik dat niet zo erg. Mijn vriend is heel attent: schept altijd wel eten voor mij op, koopt kadootjes, zet bakkies koffie, en doet eigenlijk zo'n beetje elke gunst die ik hem vraag. Mijn mannetje is een echte liverd.
    Voor de rest kan ik me wel eens irriteren aan de was. Dat is het enige wat hij nooit eens een keer uit zichzelf doet... Najah, volgens mij heb ik weinig reden tot klagen :oops:

5. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    hahaha lachen dit denk dat iedereen wel eens baalt van zn vent hoor....het blijven natuurlijk mannen....en die laten scheten en boeren en vergeten met gemak wat...of zoeken iets zonder te kijken en roepen dan meteen....

6. Niet meer actief

och, ik zal mijn waslijst maar niet opschrijven.. het ergste is nog. Die gasten hebben het gewoon niet eens in de gaten..

Maar daarentegen werkt hij hard aan onze toekomst (haha en koopt daarvoor dus ook zijn huishoudelijke taken af) en hopen we daardoor over een jaar of 5 tot 10 lekker onbezorgd te kunnen leven van de centjes die hij verdiend heeft.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh nee ik baal nooit van mijn man. Echt ik heb de beste die er is :D . Super is hij gewoon. Wij doen gewoon samen het huishouden en dan de dingen waar wij het beste in zijn. Ik ben een ramp met de was en die doet hij dus negen van de tien keer. Ook kookt hij meer dan de helft van de week. Het enige dat hij niet doet is stofzuigen, dus dat doe ik.
    In mijn zwangerschap, wat best zwaar was, heeft hij iedere dag gekookt. En hij is niet van het makkelijk koken nee gezond eten dus met verse groenten etc.
    We kennen elkaar al een tijdje en dan wordt de verliefdheid toch anders, maar nu sinds onze dochter er is en ik zie hoe hij voor haar zorgt en ook voor mij natuurlijk, ben ik weer helemaal verliefd op hem.

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh hihi zelfs dat doet die van mij niet. Tenminste niet van die boeren en scheten zo hardop zeg maar.

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik kan me soms ook aan hem ergeren, maar ik weet zeker dat hij zich ook weleens aan mij ergert.
    Alleen, dat laat hij dan nooit echt merken, wat ik wel bewonderenswaardig vind. Want volgens mij kan ik HEEL vermoeiend zijn.
    (ik ben en blijf een vrouw)
    Maar idd, het avond na avond de kaarsjes aansteken, het vragen of hij ook wat wil drinken/ eten, de katten eten geven.... hij zal het niet snel uit zichzelf doen.
    Maar áls ie het dan doet, dan maakt ie mijn dag!

Hij is hartstikke lief eigenlijk. :)

10. Niet meer actief

Dat heb ik ook hoor.. als ik die 2 samen zie smelt ik helemaal van binnen. Ondanks dat ik soms best wat te klagen heb over mijn man (en geloof me, vaak niet eens onterecht), zou ik hem voo rgeen goud willen inruilen.

11. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Tuurlijk baal ik wel eens van mijn vent, maar dan kijk ik om me heen en zie die venten van andere vrouwen.......en dan ren ik weer gillend terug naar mijn lief!
    Ik ben zelf ook wel eens erg irritant, dus het zal wel wederzijds zijn. :D

Groetjes, Anakin.

12. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Maar hij heeft ook echt zn kwaliteiten hoor...dus af en toe een boer aja hij voelt zich thuis hihihi...en daar naast is het ook nog eens een erg lekker ding ;)

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Tuurlijk, ik denk dat iedereen dat op z'n tijd wel eens heeft !

Mijn man heeft dat gelukkig niet met koken, hij kookt graag.

Als we 's nachts wel eens wakker worden omdat Thijs wil eten, dan valt die kleine soms niet zo snel weer in slaap. Dat voel je de dag erna dan toch wel. Vooral omdat ik wel eens verzuim echt rust te nemen overdag ...

Als ik dan zeg dat ik doodop ben, zegt hij: "Ik ook, want ík moet ook nog werken". Dan kan ik kwaad worden ! Werken oke, maar hij heeft geen bevalling achter de rug waar hij nog herstellende van is, hij hoeft niet een huishouden te runnen in combinatie met de zorg voor een klein manneke heeft geen hormonen die nog steeds niet helemaal rustig zijn enz ...

Maar ... al met al zijn we 10-11 (inmidels vandaag) 10 jaar samen en dat is niet voor niets, toch ? ;) Ik zou hem niet kunnen missen !

Groetjes,
    Nikki F

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Mijn man deed tot kort geleden helemaal niks hij pakte niet eens drinken voor zichzelf dus echt helemaal niks. Hij deed ook zijn was niet in de wasmand en zo. Toen ben ik hard geweest voor mezelf en heb zijn kleren gewoon niet gewassen en toen vroeg hij naar zijn kleren en toen zei ik er zaten geen kleren in de wasmand :) Nu gooit hij zijn kleren netjes in de wasmand. ;)

Wat koken betreft daar hebben we het een keer goed over gehad want als ik om 9 uur s'avonds thuiskom na een dag van 12 uur werken ga ik niet meer koken ( wat hij eerst wel wou) dus gaat hij eten halen als ik thuis ben.

Drinken pakt hij nu af en toe zelf en ook voor mij een bakkie koffie :)
    Het huishouden hoeft hij voor mij niks aan te doen ik ben 2 dagen doordeweeks thuis dus kan ik het zelf doen.

En zondags doen we lekker allebei niks hahahaha dat is onze enige dag samen vrij want ik werk op zaterdag. ;)

15. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Hmm ja ik ken dat, de mijne doet ook echt geen bal..
    Ik moet nu eigenlijk complete berust hebben, tenminste mage ruit om te douchen en het toilet. MAAR toch schep ik eten voor meneer en haal ik drinken.. Tis wel zo als hij drinken haalt dan hij dan ook vraagt wat ik wil... Maar wat eten scheppen betreft.. pff meneer eet nog liever niet dan dat ie het zelf moet pakken.. Zn ma heeft hem te erg verwend..
    Maar toch vind ik hem wel heel lief.. Zulk gedrag hoort een beetje in onze cultuur denk ik..
    Enige wat ik vandaag had was, gister leek het erop dat de bevalling spoedig zou beginnen dus hij was super attent.. Na in het ziekenhuis geweest te zijn bleek di niet het geval te zijn.. Heb weeen maar de ontsluiting volgt niet, en nu zijn we weer van voor af aan begonnen.. :(

Maar wat mijn vent wel doet, gelukkig, is strijken ik heb daar zo een hekel aan.. en hij moet altijd in pak naar werk en overhemden zijn het ergste om te strijken, dus dan doet hij dat :)

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Ik zeg ook niet dat het echt helemaal niks doet hoor! ;) Tuurlijk vraagt hij wel eens of ik iets wil drinken of ietd dergelijks...
    Maar af en toe mag hij wel eens iets romantischer zijn! :)

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ha ha, ja sommige mannen, vinden het nu eenmaal erg fijn, dat er voor hun word gekookt, gewassen verzorgt, en de rest van de honderden dingen :) En bloemetje kopen?, tja daar denken hun toch niet aan!
    voor een massage kun je beter naar een masseur gaan, die kan dat veel beter... ha ha ze zijn ook soms zo makkelijk, herkenbaar dus.

18. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hihihi ik zeg niks ;) ik zucht een keer

19. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    of ik wel is baal van hem? Ja eigenlijk wel..
    Het is een schat van een gozer en ik hou echt zielsveel van hem, anders was ik nu niet zwanger van hem.
    Maar hij is zo ego af en toe.. Hij denkt alleen aan zich zelf vaak.. wat hij wil gebeurd ook en als ik dan is wat wil...
    en hij verwijt me soms dingen waar ik niks aan kan doen.. net zoals nu dat ik geen werk heb.. ik kan er niks aan doen want ik sta nog tot 8 dec onder contract bij de mac, maar ze delen me niet in in het rooster...
    en dan zegt ie je moet wat anders zoeken. ik zeg dat mag niet want ik sta nog onder contract.. Maar we hebben best wel een geldcrisis nu omdat ik geen inkomen heb omdat de mac mij niet betaald als ik thuis zit terwijl ze het wel verplicht zijn.. maar daar ben ik druk mee bezig met rechtsbijstand..
    Maargoed. verder is hij helemaal trotse papa en vind het allemaal heel erg spannend en leuk en hier komen we ook wel is uit.. maar af en toe kan ik hem wel ..... haha

20. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    pfffff...ik denk dat ook ik beter kan zwijgen op dit moment ;)

Deel Deze Pagina