Wat een klootzakken zeg, bah! Heel veel sterkte. Je hebt al aangifte gedaan van de auto? Want als er bekeuringen of i.d. binnen komen nadat hij gestolen is, dan draaien jullie er niet voor op.
He bah wat vreselijk om dat mee te moeten maken, gelukkig is er met Julie niks aan de hand behalve de schrik en machteloosheid. Zoek idd bonnetjes op alvast voor de verzekering. En weet niet hoe je eronder bent en anders misschien slachtofferhulp. Verder wel ik je heel veel sterkte wensen.
Bedankt voor alle steun!! Aangifte van de auto is vanmorgen meteen gedaan. ook zadat ze naar de auto uit kunnen kijken. zodadelijk alles opschrijven wat er is meegenomen en inleveren bij het politiebureau. boodschappen kunnen we nog wel doen met mijn man zijn pinpas. die neemt zijn portemonnee altijd mee naar boven.
Als er sieraden zijn gestolen is dit altijd lastig voor een verzekering om op waarde te schatten zeker als er gen bonnetjes van zijn (bijv erfstukken) dan kan je eventueel kijken of je er foto's van hebt. Daar zal een verzekering om vragen zodat een juwelier ze kan taxeren. Mocht je nog later ontdekken dat er spullen kwijt zijn kan je ze als nog bij de politie aangeven die zet ze op de lijst bij de aangiftes. Overigens mocht de verzekering moeilijk doen kan Slachtofferhulp je helpen. Sterkte en succes!
Jeetje wat naar. Mensen moeten eens met hun tengels van andermans spullen afblijven! Verschrikkelijk idee dat er iemand op jullie geborgen, eigen plekje is geweest met slechte bedoelingen =\ Eng zeg, sterkte!
Gatsie vervelend Het Idee dat er mensen in je huis rondlopen, zonder dat je het in de gaten hebt....brrr Heel veel sterkte en suc6 met alle regeldingetjes. Was laatst mijn portomonee verloren ( niet te vergelijken hoor) maar wist niet dat je daarvoor al zoveel moest gaan regelen. uiteindelijk weer teruggevonden door iemand. Maar geld wel weg:x
Bah, vreselijk die mensen!! Heel veel sterkte met je weer veilig voelen de komende tijd. Bij ons is tweede kerstdag ingebroken en heb de inbreker betrapt waardoor we gelukkig al onze spullen nog hebben omdat hij op de vlucht sprong. Maar ondanks dat heeft het heel lang geduurd voor ik me weer veilig in mn eigen huis voelde. En soms nog niet hoor, sta ik nog bij het minste geluidje naast mn bed. Hebben nu sloten geinstalleerd op alle deuren en ramen die alleen van binnenuit te openen zijn. Binnenkomen doen ze wel als ze echt willen, maar toch iets moeilijker zo voor ze. Plus ze moeten echt lawaai gaan maken en dan worden wij wel weer wakker. En ook binnen lampen die op beweging aanspringen. Ik werd toen namelijk wakker van de inbreker zijn zaklamp die door de gang flitste, dus voor mij geeft dit ook een heel veilig gevoel. Wat ik nog niet heb gelezen is: kentekenbewijs deel 3 van je auto. Kunnen ze hem iig niet op naam over laten schrijven. Maar ben eerlijk gezegd bang dat je auto allang in het buitenland zit En over slachtofferhulp, ik beweerde heel hard het niet nodig te hebben (kwam ook wel door dat het een stokoud vrouwtje was die me niet eens verstond hihi), maar achteraf had ik het met gevoel van veiligheid misschien beter wel kunnen doen.
Bika, wat naar voor jullie! Deel 3 hebben we nog, die ligt in de kluis. Net sloten vervangen en extra haken op het raam laten zetten, waardoor ze binnen zijn gekomen. sieraden hebben ze gelukkig niet meegenomen, heb biet echt veel waardevolle sieraden. Nu weer het veilige gevoel terug krijgen...
och meid wat verschrikkelijk. Bij ons is de schuur leeggejat, 3200 euro schade. Schuurdeur was open, hek niet. Interpolis heeft toen binnen een week 2/3e vd waarde teruggegeven terwijlk we geen bonen etc hadden. Erg goed geregeld toen. Wil je alleen sterkte wensen, spullen zijn vervangbaar (al zou ik er kapot van zijn als mijn auto gejat zou zijn) maar het idee dat er vreemden in je huis en aan je spullen hebben gezeten is helemaal vreselijk. Ga in de buurt ook navragen of mensen wat gezien hebben.
Bonnen heb je alleen nodig als je op nieuwwaarde verzekerd, voor de rest kijken ze alleen naar wat aannemelijk is in wat jij als gestolen aanmerkt en een specislist bepaald dan de dagwaarde ervan die je krijgt uitgekeerd. Heb het laatst toevallig nagevraagd.