Op het moment een irritante vlieg zoemend rond mijn hoofd.. maar ik merk dat ik hem niet een mep wil geven. Vind het zielig ?? Dit is iets van de laatste tijd, vroeger had ik hier geen moeite mee. Heb net bedacht om hem zachtjes knock-out te slaan, en hem dan buiten te zetten (vangen met een beker is onmogelijk in dit geval) zodat hij weer kan bijkomen. Maar als ik dan bedenk dat die vlieg duizelig wordt en niet weet wat hem overkomt, kan ik dat ook weer niet.. Iemand die dit herkent ? Iemand een idee waarom ik dit nu zielig vind en vroeger nooit ? Als ik er over nadenk denk ik: Kom op nou, hoeveel erge dingen er wel niet gebeuren met dieren en mensen, en ik ben aan het 'piepen' om een vlieg ? Ben ik nou een beetje overdreven geworden of wat ?
Ik heb het mijn hele leven al. Ik kan geen vlieg doodmaken of elk ander dier. Aan mij heb je niks want ik ben net zo erg....
Nou, je herkent het in ieder geval, dat is al iets Geldt dat bij jou trouwens ook voor prikkende muggen ?
Daar heb ik nu helemaal geen moeite mee. Ze brengen rotzooi mee je huis in je eten raken ze aan. Wat mij betreft bega ik nooit een moord maar wel als het om muggen vliegen wespen mieren gaat.
Gewoon meppen die vieze vliegen, die zitten echt overal op en schijten je huis ook onder. Bah. en nu zijn ze ook nog eens sloom dus die kan je bijna niet missen.
O nee, echt niet. Je bedoelt die vieze beesten die op mijn eten gaan zitten... Die als ik op de fiets zit, altijd in mijn oog terecht komen terwijl ze de hele wereld hebben om rond te vliegen? Die in mijn mond vliegen als ik toevallig net moet gapen... Die op poep zitten en zo vreselijk vervelend rondzoemen? Nee, 1 klap en dood. Zelfde voor de muggen..
Ze reincarneren hier als gekken, zijn er net 10 doodgemept, 10 minuten later zitten ze er weer. Er vliegen er nu zo'n 15 in huis, geen idee waar ze vandaan komen! En die ga ik niet met een bekertje vangen
whahaha hier hetzelfde al moet ik 's avonds het bed weer uit om een mug of vlieg te meppen, dood gaat ie hahahaha
Ik ken het wel dat niet willen doodmaken, mijn man moet zelfs de spinnen ( griezelgriezeldegriezel) naar buiten dragen. maar laatst waren er zo veel muggen, dat ik ook aan het meppen ben geslagen...
Ik mep ook geen vliegen dood.. Ik elektrocuteer ze! Misschien zielig, maar het zijn gewoon vieze beestjes. En tja doodmeppen, heb geen zin om te wachten tot ze gaan zitten.
Hihi, ik snap het wel Muggen kan ik wel meppen.. Als ik die zou vangen met een potje en buiten zetten, zijn er in de tussentijd weer 15 naar binnen gevlogen.. dat wordt anders nachtwerk.. Hoe doe jij muggen vangen ? Of laat je ze gewoon leven en je lekprikken ?
Hahahha, alsof ze dat expres doen Die denken toch niet van, ik zal even op een drol gaan zitten en daarna op jouw eten, en "ow ze gaapt, leuke tunnel!" En misschien was die vlieg wel al 20 keer aan het proberen om naar buiten te vliegen, maar door de klappen van jouw raam ontoerekeningsvatbaar geworden waardoor hij rare dingen deed en jij executeert hem daarvoor Hihi moest lachen om je reactie
Hoe doe je dat dan precies ? Want als ik met een beker richting het diertje beweeg, zit hij al aan de andere kant van de huiskamer
Ik mep ze zonder problemen dood . Mijn vader krijgt het zelfs voor elkaar om ze uit de lucht te schieten met zo'n breed rubberen elastiek . Spinnen kom ik niet bij in de buurt, die man vriendlief verwijderen..