Ingedaald en bewegen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hilly1980, 19 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Het hoofdje van mijn baby lag bij de laatste controle volledig ingedaald en hij beweegt nog steeds veel. Ik weet dat dat ook moet, maar ik vroeg me af... Hoe bewegen ze dan? In die zin:draait het hoofdje bijvoorbeeld rond in het bekken? Zoals een gewricht in een kom kan draaien? En kunnen ze geen last van hun nek krijgen?

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Mijn dochter was tot het einde ook enorm bewegelijk.
    Volgens mij is het zo dat je baby gewoon om zijn as kan draaien. Ze moeten straks natuurlijk ook de spildraai maken. Jullie kleine man zal nog wel lekker de ruimte hebben :D

3. daantjenvt

daantjenvt Actief lid

19 nov 2009
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat vroeg ik me dus ook al af, ja idd ze moeten straks ook nog kunnen draaien logisch. Het is wel een heel vervelend gevoel als ze daar gaan bewegen

4. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Hier ook! Vast in bekken, draait nog rustig van links naar rechts. Z'n billen komen geregeld voorbij. Heb het idee dat hij niet geheel om z'n as draait, dat ie met z'n rug tegen mijn rug aanligt zeg maar, maar alleen voorlangs komt. En ja het levert ook geregeld steken daar beneden op *auw*. Dat ik denk dat ie z'n hoofd er wel even uitdrukt.

5. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Hier ook volledig ingedaald en draait nog veel om zijn as. Vaak draait hij met mij mee, als ik op mn linkerzij lig gaat hij met zn rug links, vet grappig. Viel laatst in bad helemaal op, dan is er geen tegendruk van matras en draaide hij echt precies mee de hele tijd. Dacht eerst dat hij dan met gezicht naar rug zou liggen en dan lichaam draait en hoofd stil, maar volgens mij kan hoofd nog helemaal rond, in ieder geval draait ie ook te ver om dat met hoofd stil te kunnen ;) Vk zei dat ze dat zelfs tijdens bevalling nog kunnen doen.

6. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Ja, je kindje draait om zijn lengteas, dus met het hoofdje in je bekken en dat kan tot en met de geboorte aan toe. Het kan erg onaangenaam voelen als ze dat doen ;)

Deel Deze Pagina