Hoi iedereen, Ik heb 14 maart 3 tests gedaan waaruit bleek dat ik zwanger ben (al was de eerste niet erg duidelijk) Heb verder nergens last van, behalve van soms erge onderbuik en onderrugpijn. Voel me verder niet zwanger en kan het moeilijk geloven dat het na de eerste ronde al gelukt is. Heb het idee dat de tests me voor de gel hebben gehouden. Mijn nachtmerrie zou zijn dat bij de 1e echo niets te zien is....en dat ik niet meer zwanger ben of erger nog nooit ben geweest. Zijn er meer mensen die deze gedachtes hebben (gehad) Kan niet wachten tot de bevestiging krijg. Helaas gaf mijn vk aan het hartje niet te kunnen horen tijdens de eerste afspraak (weet niet of ze de materialen er niet voor hebben of dat het te vroeg is)
als je een positieve test hebt dan ben je wel degelijk zwanger hoor meid.. en dat ze zo vroeg het hartje nog niet kan horen das heel normaal.. meestal als je een echo krijgt kan je wel het hartje zien kloppen als je geluk hebt.. maar horen... dat duurd nog ffe.. ik zou er lekker van genieten.. en dat je nog niet heel veel voelt dat hoeft niets ernstigs te betekenen hoor.. de 1 voelt al wel wat en de ander niet.. enne gefeliciteerd met jullie wondertje!
Het heeft bij mij ook even geduurd inderdaad, maar wees gerust, niet iedereen heeft de bekende klachtjes hoor... lekker van genieten!
Als je test aangeeft dat je zwanger bent, dan klopt dat gewoon. Als de test aangeeft dat je niet zwanger bent kan het ook wel eens zijn dat het zwangerschapshormoon in een te lage hoeveelheid aanwezig was en je dus wel zwanger bent. Dus: zegt ie zwanger dan klopt de test, zegt ie niet zwanger dan klopt ie niet altijd. Gefeliciteerd ermee! En die gevoelens komen vanzelf.
kan me je gevoel echt voorstellen hoor.. had dat ook wel had ook de zenuwen van straks zien ze niks of straks is het niet goed of wat dan ook.. Maar zie mijn banner komt allemaal wel goed meis! Groetjes
Hoi ik heb ook nooit de bekende klachten gehad, en er zit wel degelijk wat in mijn buik. ik hoop voor jou dat je ook geen klachten krijgt, dan kan je lekker genieten van alles. het duurt even voordat je het hartje hoord, maar je krijgt vast een echo om te zien hoe ver je bent geniet er maar lekker van, en je bent echt niet de enige zonder klachten
Ja lekker is dat he... Had ook twee testen gedaan, allebei positief... en voor je dan de eerste keer dat hartje kan gaan horen enzo dat duurt zo lang Had ook nergens last van kwa misselijkheid ofzo en na een tijdje ga je toch denken dat je die twee blauwe strepen maar een beetje bij elkaar gefantaseerd hebt Bij ons was het ook in een keer raak en het was zo onwerkelijk.... Maareh... het is echt zo hoor, je bent zwanger !
ik had bij mijn 1e zw. ook haast geen klachten, bij mijn 2e zw. daarentegen wel....dus dat hoeft helemaal niks te zeggen hoor
ik heb ook geen klachten gehad...behalve groeiende borsten en vreselijk moe...maar niet misselijk ofzo...ik was wel blij dat het hartje klopte bij de eerste echo...tis toch een bevestiging die ik op dat moment nodig had
HAhaha dat is precies wat ik bedoel. Je gaat echt twijfelen of het wel klopt wat je gezien hebt. Daarom is de derde test een digitale geweest. Om die uitslag kun je niet heen . Al moet ik wel zeggen dat ik nog steeds geneigd ben om nog eens een test te doen
Ik was de eerste maanden een klein beetje sneller moe. Dat was het enige dat ik merkte. Ik heb ook twee testen gedaan, maar toch zat achter in mijn hoofd een stemmetje dat zei dat de test misschien verkeerd was. Daarna met 7 weken een echo, toen met 10 weken nog een voor de combitest. En toen had ik het nog...: "Stel nou dat ik alles gedroomd heb, dat het helemaal niet echt is". Terwijl de foto's van de echo's gewoon in de kamer stonden!
Ik merk heel goed dat ik zwanger ben en kan het nog steeds niet geloven. heb ukkepuk zelfs al op een echo gezien en toch... Misschien dat ik het bij de volgende echo wel durf te geloven. Maar goed, je bent dus echt geen uitzondering hierin! Hadden we maar een luikje op onze buik he
Ik heb ook nergens last van! De eerste weken zat ik net als jij wat nou als het niet waar is! Heb nu 2 echo's gehad en het hartje met 9 weken horen kloppen! En ik voel nog niks bijzonders! Ze kunnen als je geluk heb, met 9 weken het hartje horen! Bij me zus hoorde ze het pas met 11 weken! Scheelt ook hoe het kindje ligt! En de test liegt niet hoor, je bent echt zwanger !