Hoi lieve meiden! ik had een vraagje. ik ben nu 33 weken zwanger en onze kleine meid is al ingedaald. ook heb ik al een tijdje het gevoel dat ze zich eerder gaat melden dan dat de keizersnede gaat plaats vinden. voel me heel anders bij haar dan bij onze andere twee. ook als ik loop dan krijg ik snel harde buiken en voel ik haar heel erg naar beneden drukken. hadden jullie dit ook? kwam bij jullie dan ook de kleine eerder? heel veel liefs valenora
Geen idee maar ik heb sinds ze is ingedaald ook heeeel veel druk beneden. Moet ook continue plassen. Heb jij dat ook? Ook veel harde buiken! Maar dit is mn eerste dus voorderest geen idee of het snel komt haha
ja kan steeds naar de wc lopen hihi is mijn derde maar de andere twee had ik dit totaal niet. vind het daarom ook heel spannend. heb ook mijn baarmoedermond kunnen voelen en die voelt al behoorlijk zacht. waggel jij nu ook als een eendje in het rond?
Haha begin. U pas echt een beetje te waggelen. Ik probeer wel rustig te bewegen. Kleine ronde met mn honden, samen met mn man en toch proberen te fietsen op de hometrainer.. Niet te lang en teveel. Maar wil niet straks niets kunnen en echt snel uitgeput te zijn.
De eerste had ik nergens last van en braken de vliezen ineens zonder enig voorteken en geboren met 37.5. Nu al weeeeken last van krampen en voorweeen, enorm veel harde buiken, ook veel.druk en steken en volledig vast ingedaald maar niks nakkes nades nog. Helaas.
Het kan alle kanten op gaan. Mijn dochter was op 38w niet ingedaald, volgens gyn zou ik overtijd gaan. 4 dagen later spontaan bevallen, pas tijdens bevalling ingedaald. Zoontje was al rond de 35w ingedaald, veel voorweeen, weeënremmers,.. en pas op 39.4 weken bevallen
ja bewegen blijft belangrijk tijdens te zwangerschap! ik probeer ook nog gewoon alles te doen zover het kan. maar voel echt als ik mijn benen bij elkaar wil doen dat er wat tussen zit in mijn bekken hihihi kan ook bijna niet uit bed komen s'ochtends want dat doet gewoon zeer. maar we gaan gewoon door
zo kun je maar zien dat je nergens van uit kan gaan. maar wel zegt mijn gevoel dat ze eerder komt dan dat onze keizersnede word gepland. maar we zullen zien.