Hoort dit ook bij de laatste loodjes...?

Discussion in 'De bevalling' started by Niki, Jun 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    oh, ik heb vandaag een behoorlijke emo-dag... maak me ongerust over de baby, ben het zat, vind het allemaal zo spannend worden..., val uit tegen mijn zoontje van bijna 3 (die niet luister) en voel me daarna schuldig omdat ik hem vandaag weer naar de opvang breng... heb net een potje gejankt en de vk gebeld met mijn zorgen. Voel me een stuk beter, maar vroeg me af hebben meer meiden dit zo helemaal op het laatst... (ben vandaag 40+2 weken) en wil gewoon dat de baby d'r is gezond en wel, zodat we kunnen gaan genieten....!
    Niemand kan het mij vertellen, maar hoop zo dat het niet lang meer duurt...
    Morgen komt de vk me strippen.... hopelijk gaat dit lukken en wordt ik niet zoals bij de eerste 42 weken (en ingeleid)...

Liefs Niki

2. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik moet nog 5 weken maar herken wel dat je het zat begint te worden,moe,zuur,pijn in de rug,emotioneel,niks is goed meer soms... Sterkte ermee,het zal vast niet zolang meer duren!!
    Voorspoedige bevalling gewenst
    Groetjes!!

3. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    Hier net zo hoor. Heb echt een heerlijke zwangerschap gehad, maar nu krijg ik last van mn benen, emotioneel, slaap slecht...kortom: de lol is er echt wel een beetje af ;) Ben ook gewoon zo benieuwd naar dat kleine mannetje in mijn buik...ja, hij mag nu wel komen! Heel veel sterkte!!!

4. lotjebobje

lotjebobje Actief lid

Dec 11, 2008
    101
    0
    0
    mama
    almelo
    Hier mega huilbuien om helemaal niks
    (kon de extra telefoon niet vinden)
    soms ook midden in de nacht dat je wakker wordt en dan mega moet huilen om geen enkele reden.

het zullen de hormonen wel wezen:p

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

yep echte hormonen. Hier vliegen ze ook alle kanten op en soms ook een beetje doemdenken. Straks komt ze niet op tijd en moet ik ingeleid worden. (dat is een van mijn angsten). Het is wel logisch dat je je emo voelt. Je wilt gewoon dat alles goed gaat en je kindje gezond is.

6. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Het voelt ook alsof je op de bus zit te wachten en die komt maar niet. Ik weet goed hoe je je voelt. Je hebt nu ook alle tijd om de gekste dingen in je hoofd te halen. Probeer toch afleiding te zoeken, hoe moeilijk dat ook is. Je kleintje heb je nu echt heel snel in je armen. Succes met strippen, ik duim voor je dat het doorzet!

7. tataar

tataar Actief lid

May 13, 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    He ik begrijp wat je bedoelt. En het hoort er bij. Ik ben nu 4 maanden mama maar weet nog heel goed een week voor dat me zoontje wat van zich liet horen liep ik tegen me vriend te schreeuwen en op de tafel te slaan. Dit kwam ook omdat ik het zat was.
    Ik kon niet ens meer normaal bewegen. En nog geen week later was de kleine in aantoch.

Dus ik hoop voor je dat vandaag of morgen de kleine wat van zich laat horen.

Alvast sterkte met de bevalling.

Gr Tam

8. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

Aug 22, 2008
    1,898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ja, het is zwaar. Ik heb het ook gehad! Het kan ook een teken zijn dat je kleintje eraan zit te komen. Ik zal voor je duimen dat de dagen voorbij vliegen en kunt gaan genieten van de kleine!
    Succes ermee!

9. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

Nov 26, 2008
    454
    0
    0
    Ik ben vooral méga ongeduldig de laatste dagen. Ik denk er elke minuut aan dat ik nog maar 4 dagen hoef en vraag me daarbij af of ie eerder of later komt. Ik heb totaal nog geen symptomen ;)

10. Plaatje34

Plaatje34 Niet meer actief

ik heb het ook hoor, heel erg zelfs.
    Ben het zat, wil je kleine nu wel eens zien, vasthouden ,knuffelen etc etc etc.
    Ben de pijntjes meer dan zat, en ik moet me vooral inhouden niet te gaan snauwen tegen mijn man.
    Hij kan er ook niks aan doen.( al verwijt ik hem soms dat het voor hem allemaal maar makkelijk is,en ik alle klachten etc heb )
    Tuurlijk is dat niet eerlijk, voor hem is het net zo spannend, hij doet zo zijn best, om me zo goed mogelijk bij te staan.

11. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Hee dames,

Na mijn emo-dip moet ik zeggen dat ik me vandaag echt helemaal TOPPIE heb gevoeld, alles ging lekker makkelijk vandaag. Mijn buik leek minder in de weg te zitten... bukken, lopen, trap oprennen... 't ging allemaal net alsof die buik er niet meer was... de baby heb ik nog aardig gevoeld, maar is nu (op moment dat ie normaal heel druk is) rustig... of dit nu allemaal een goed teken is en een teken dat de bevalling eraan komt, ik weet 't niet... we zullen zien...!
    |Morgen in ieder geval strippen als dat nog nodig is...|
    bedankt voor jullie reacties, ik ben niet de enige...!

Liefs Niki

12. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Je bent zeker niet de enige, ik heb vandaag ook zo'n baaldag gehad, vooral na mijn bezoek bij de vk.
    Ik dacht gestript te worden, maar dat kon nog niet....ze heeft wel een beetje gewroed en maandag mag ik weer komen om te kijken of ze dan wel kunnen strippen.
    Baalde vreselijk, want was er een beetje vanuit gegaan dat ik echt gestript kon worden.
    Bij mijn eerste liep ik ook tot 42 weken en na een zeer zware bevalling met een schouder dystoci ( of hoe je dat ook schrijft) wil ik dus niet zover overtijd lopen....maar goed, als mijn lichaam er niet klaar voor is dan houd het op.
    Succes meid met de laatste loodjes!

13. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

Aug 13, 2008
    147
    0
    0
    Ik mag me ook aansluiten, ben nu 38.2 weken heen van de tweede en na de vroeggeboorte van de eerste en 3 miskramen (waarvan 2 opvolgend aan deze zwangerschap) zijn dit niet bepaald onbezorgde maanden geweest en ik ben dan nu ook echt helemaal op zowel geestelijk als lichamelijk.

Merk dat ik in mezelf keer en en alles wroek op mijn man en zoontje die er ook niets aan kunnen doen.

Morgen weer voor controle, i.v.m. de keizersnede willen ze liever niet inleiden dus hoop ik dat ze wat uit kunnen halen door me gaan te strippen afwachten ...

14. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Nou, meiden... vandaag tussen 10 en 13 wordt ik gestript... ik weet dat ik me er niet te erg op moet verheugen... want bij de eerste heeft het strippen tot 2 x toe niks uitgehaald, maar stiekum denk je toch al wat vooruit en denk je... zal het dan vandaag of morgen gaan gebeuren....????
    Ik vind het zo spannend................!
    Ik hou jullie op de hoogte!

Gr's Niki

15. judith073

judith073 Lid

Nov 11, 2008
    39
    0
    0
    Spannende dus voor jou vandaag!
    Ik hoop voor je dat het kan en dat het aanslaat!

16. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo

Dat het kan weet ik al... heb maandag inwendig onderzoek gehad, toen zouden ze eigenlijk al strippen, maar besloten om te wachten.
    De vk had die ochtend al iemand gestript en iemand was aan 't rommelen, dus dat vond ze genoeg.... was uiteraard enorm teleurgesteld vandaar misschien ook mijn emo-uitbarsting van gisterochtend....;)

17. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    Spannend hoor, hoop voor je dat het helpt ;) Hier vandaag een lekker rustig dagje en zo waar ook nog hartstikke goed geslapen: joepie!

18. Ellen291982

duim voor je dat het gaat helpen en dat je kleine snel komt!!!

19. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    hee meiden,

Voel vanalles maar nog geen echte weeen, krampen die wat langer aanhouden dan normaal in buik en rug, maar nog geen regelmaat te ontdekken... het deed behoorlijk pijn, maar was volgens vk wel heel goed gelukt!
    Zij verwachtte dat het wel effect zou hebben, had al 2 cm. ontsluiting en baby lag heel mooi ver onderin, maar dit was bij 1e dus ook het geval en ben ik dus nog ingeleid.... dus ik verheug me nergens op... al moet ik zeggen dat ik nu wel veel meer voel na het strippen en heb ook het gevoel dat DIT pas echt strippen was... bij de eerste kan ik me niet herinneren dat er zo rum gestript is...
    We wachten af...!

Liefs Niki

20. Ellen291982

oe spannend dus! Wie weet zet het nu wel door. Je hebt dus gewoon al 2 cm ontsluiting. jippie nog maar 8 te gaan. Wel fijn dat je al ontsluiting hebt toch? dan is er daadwerkelijk wel echt wat gebeurd. Ik ga voor je duimen meid

Share This Page