ik heb nog geen topic gezien waarbij de beebs aan de buitenkant zichtbaar te zien zijn. bij mij zie je een bobbeltje links net boven mijn navel
Wowwwww, dat is echt heel duidelijk! Bij mij was er van de week een hele kleine hobbel te zien, maar ik had uiteraard weer net mijn digicam niet bij me. Heb het verder nog niet meegemaakt, maar hopelijk duurt dat niet lang meer!
Leuk topic!! Zodra hier de kleine gek ligt of druk is en pak mn telefoon om te filmen is die ineens doodstil!
hier precies hetzelfde hoor te erg gewoon haha. gisteren was ze heeeeeel de tijd druk bezig in mijn buik om gek van te worden maar als ik dan mijn tel. erbij had gepakt was er niks meer haha. en nu vanmorgen ineens hopsekee lol ook per toeval hoor
Ik kan heel veel video´s laten zien maar het is me nog niet een keer gelukt zo een leuke foto te maken
misschien met een print-screen tijdens een filmpje? die van mij trekt zich helemaal terug als ik mn camera er bij pak... en dan wacht ik even, leg hem weer weg, en ja hoor daar is de bult ook weer terug...
Ja leuk topic idd.. Je hebt hier zo'n avatar plaatje op zp met zo'n voetje buiten de buik, me altijd afgevraagd of dat realistisch was
idd mooi is dat he? maar denk niet dat dat echt is hoor, volgensmij kan dat niet. hopelijk kan ik over een tijdje hier ook een mooie foto plaatsen, voel me meisje wel al van binnen, buitenkant nog niet. erg leuk topic!
haha heb het wel gefilmd, maar op foto is het me nog niet gelukt haha ergens blijf ik het een beetje freaky vinden maar ook wel erg gaaf
Zo'n voetje echt zichtbaar kan wel... Mijn beste vriendin had dat namelijk ook, helaas geen foto van kunnen maken... Op sommige momenten kon ze zelfs het voetje vast pakken van dr kleintje... Al denk ik dat de avatar van de site gefotoshopt is... maar mogelijk is het wel....
Ik durf nooit te kijken bij deze beeb, ze lijkt echt dwars door me heen te gaan. Word er een beetje misselijk van altijd. LOL Van mijn eerste heb ik wel filmpjes ervan.
Ik ben nog steeds op fotojacht haha...elke keer lijkt ze het door te hebben Ik zie wel de voetjes, maar geen teentjes hoor. Maar de hiel kun je duidelijk zien.