Ingedaald.. wachten duurt lang!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BusyQueenBee, 23 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

25 sep 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Hoi dames,

Vanochtend weer bij de vk geweest, en die vertelde me dat ons meisje helemaal ingedaald is.
    Morgen ben ik 37 weken dus stiekem natuurlijk al weken aan het aftellen maar nu ik weet dat ze is ingedaald, lijkt het aftellen veel langzamer te gaan!

Wie had dit ook?
    Zo jammer dat indalen niets zegt over een eventuele bevallig.. :(

2. Lula

Lula Lid

24 aug 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste leken de laatste weken ook enorm lang te duren, ik ben toen met 41+1 bevallen. Je zit alleen maar op de wacht, ik kon ook haast niks meer dus dan duurt het wachten helemaal lang.

Nu heb ik juist bij de tweede het gevoel dat het super snel gaat en ben soms in de war met hoe ver ik al ben.. dan ben ik al verder dan ik voor mijn gevoel ben! Nog 5 weken, het lijkt voor mij nog zo kort te kunnen genieten van de kleine in mn buik... maar daarna kan ik hem lekker in mijn armen sluiten :)

3. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

25 sep 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Bij de eerste ben ik bevallen met 41+5 en dat duurde lang..
    Nu heb ik wel de hele tijd het gevoel gehad dat het supersnel ging en inderdaad was ik ook wel eens in de war met de termijnen haha, maar nu die laatste weken gaat het voor mij erg langzaam. Zeker nu ik weet dat ze er al klaar voor ligt.

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Bij m'n oudste ingedaald en vast met 32 weken met 36 weken ingeleid bevallen.

Bij de jongste met 28 weken ingedaald en vast en met 37 weken ingeleid bevallen. Het kan dus evht nog wel even duren en zegt helemaal niks😬😬😬

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mijn oudste was ook prachtig ingedaald met 35 weken of zo. Was in zoverre fijn dat hij niet meer in mijn longen zat, maar hij kwam toch echt pas met ruim 40 weken.

6. BusyQueenBee

BusyQueenBee Actief lid

25 sep 2015
    270
    0
    0
    Operator
    Twee hoog in Zuid
    Dames, dankjewel voor jullie berichten, maar ik vroeg alleen maar of jullie dat gevoel ook hadden, dat het zo lang duurde. Ik weet dat het geen voorbode is voor een vroege bevalling, dat ze nu al is ingedaald. ;)

Deel Deze Pagina