ingedaald...wanneer ongeveer bevallen?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Kikker, Sep 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kikker

Kikker Lid

Sep 12, 2007
    45
    0
    0
    juf
    Breda
    Hoi!

Ik heb met 33.1 een dag in het zkh doorgebracht vanwege bloedverlies en vermeende start bevalling. Ons meisje was al volledig ingedaald en zowel de vk als de gyn heeft me gezegd dat ik rekening moest houden met een vroeggeboorte en daarom per direct met verlof moest om zo veel rust te kunnen houden.
    Wanner begint dan gemiddeld een bevalling als je kindje al ingedaald is?
    En indien ik ga bevallen (nu 34.2 banner klopt niet helemaal) moet ze( 't is een meisje) dan nog aan de beademing of hoef ik me om haar gezondheid geen zorgen te maken?
    Er is gelukkig geen sprake van een achterstand in groei, het is wel een kleintje die onderaan de curves hangt...Verder is ze erg beweeglijk en kan ze me flink "pijn" doen daarmee.

Bedankt voor jullie reactie! Kikker

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Kikker,

het feit dat ze is ingedaald zegt niks over het moment waarop je gaat bevallen. Omdat je al weeen hebtgehad heb je meer kans op een vroeggeboorte, maar ik weet niet hoeveel kans.
    Je weet nooit zeker of je kindje nog aan de beademing moet, dat is niet alleen afhankelijk van de zwnagreschapsduur maar ook van hoe het kind het verder doet. Goede bevalling gewenst en hopelijk blijft ze nog een paar weekjes zitten!

Mirjam

3. Kikker

Kikker Lid

Sep 12, 2007
    45
    0
    0
    juf
    Breda
    Oh...Oke bedankt! Ik hoop voor haar ook dat ze ff blijft zitten nog!

Gr Kikker

Share This Page