Ingedaald.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Silly, Sep 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Volgens de vk is m´n kleintje nu helemaal ingedaald.
    Ik weet dat dit helaas niet betekent dat hij of zij vlug zal komen maar van mij mag het hoor ;) .
    Heb wel allerlei pijntjes nu :( en die zijn mij niet bekend want de 1e is pas tijdens de bevalling ingedaald.
    Er zit nu niks anders meer op dan geduldig af te wachten wanneer deze jongeman of jongedame denkt te komen.

Silly

2. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Oeh...Spannend!!!! :D

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hoi Silly,

Het indalen geeft helaas geen enkele garantie wanneer het dan echt zal gebeuren ... we moeten afwachten ...

Hier is de kleine ook helemaal ingedaald, maar dat heb ik afgelopen week ook geweten ... enorme druk naar beneden en vaak steekachtige pijn ... Nu is het wat minder, gelukkig. En de kleine ligt vast in het bekken. Ik vind het een hele geruststelling, kun je tenminste met een gerust hart de deur nog eens uit ! 8)

Groetjes,
    Nikki F

4. diana1982

diana1982 Actief lid

Oct 25, 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Ik denk dat de mijne ook druk aan het indalen is. Had gisteren erg last van onregelmatige (weeën). Rug en bovenbeenweeën want het kwam en ging en harde buiken. Verloor veel slijm met roze en toen bruinig. Ook dat mn lies gigantisch veel pijn deed. Vandaag heb ik echt last van mn onderrug en als ik loop druk van onderen. Bij mn eerste daalde in met 36 weken de 2e met de bevalling pas.

Maar we weten dat deze jongen een klein koppie heeft dus ik moet volgende week afwachten want dan ga ik weer naar de verlos, maar als ie de hik heeft voel ik dat ook echt van onderen (sorry).

gr. diana

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik heb steeds gedacht dat mijn mannetje ingedaald lag, maar bij de laatste echo bleek hij er goed voorlag, maar dat hij niet was ingedaald.
    Dit gebeurde op het moment dat ik mijn vliezen voelde knappen(zo'n 3 uur na de echo).
    Het zegt dus inderdaad niet zo veel.

Ligt je placenta nu wel goed Silly??

6. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    spannend hoor

7. melissa

melissa Actief lid

Mar 28, 2006
    219
    0
    0
    Bij mij is mn mannetje ook al ingedaald, vind het ook wel een fijn idee.

Dan weet je in ieder geval dat dat al goed zit, letterlijk en figuurlijk!!!

Groetjes melissa.

Pffft nog 3 weken......aftellen dus!!

8. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    spannend hoor!

9. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Ja Pinguin hij ligt gelukkig helemaal goed nu dus ik mag gewoon bevallen.
    Ben ik erg blij mee want ik wil het liefst geen medische rompslomp meer.

Silly

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hoi Silly,

Heb je ook last van het schaambeen, dat dat gevoelig is ?

Groetjes,
    Nikki F

11. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Ik heb ook erg veel last van buikpijn, mijn darmen zijn van slag en steken onderin bij het lopen.
    Ik draag m'n kindje helemaal naar voren waardoor het hele gewicht aan de voorkant zit en das geen pretje.

Het mag best al komen van mij dan ben ik van deze vervelende pijntjes aan maar aan de andere kant ben ik nu lekker thuis en kan genieten van mijn vrije dagen en kan lekker doorslapen (geen onderbroken nachten); das ook veel waard.

Silly

12. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hoi Silly !

Ik draag ook helemaal naar voren ! En inderdaad, steken bij het lopen. Niet voortdurend, maar toch geregeld zodat het niet fijn is om iets te ondernemen waar je lang bij lopen moet. Ik merk het 's avonds ook wel aan mijn rug, dat hele gewicht hangt er toch maar aan ...

Nog even volhouden ! ;)

Groetjes,
    Nikki F

13. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Ja erg die rugpijn.
    Ben gisteren even wezen winkelen omdat m'n zoontje volgende week jarig is. Nou na een half uurtje lopen moet ik echt even zitten en ook dan kan ik m'n draai niet vinden. Allemaal steken onderin en veel last van m'n rug.

Maar hopelijk zijn we er bijna dus wat je zegt Nikki nog even volhouden.

Silly

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Wel fijn om te lezen dat iemand anders precies hetzelfde voelt ... dat stelt ook weer gerust en ... gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen ! ;)

Groetjes,
    Nikki F

Share This Page