Moet rustig aan doen!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toi, 30 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Hoi Allemaal,

    Heb gisterenochtend weer wat bloedverlies gehad. Ben gisterenavond voor het eerst naar de VK geweest voor een intake gesprek. Moet nu een tijdje rustig aan doen, Mag niet werken en veel rust nemen. Dinsdag 3 januari mag ik weer voor een echo. Op de vorige echo stond dat ik 6 weken en 4 dagen zwanger was maar was eigenlijk 7 weken en 4 dagen. VK vond dit raar en vond dat ik weer terug moest voor een echo volgende week. Misschien ben ik wel een week korter zwanger dan dat we denken. Maakt me niet uit als alles maar goed gaat. Nu heb ik gelukkig geen bloebverlies meer, maar elke keer als je naar de WC gaat blijft het spannend. Heb bij mijn eerste zwangerschap een miskraam gehad na 12 weken dus ik knijp hem wel af en toe. Hebben wel het hartje zien kloppen met de eerste echo. Hopen dat het gauw dinsdag is want dan weten we meer of alles goed gaat met de baby

    Groetjes Toi
     
  2. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Heel veel succes aankomende dinsdag met de echo. Ik hoop dat alles goed met jou en je kleine uk in je buik gaat. Doe idd lekker rustig aan, en hoop snel te horen hoe het met jullie gaat!!!

    Groetjes Carry
     
  3. lianne

    lianne Bekend lid

    19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    wat spannend zeg.
    Helemaal als je al een miskraam gehad hebt, je vertrouwd je eigen lichaam niet meer he?
    Ik heb zelf ook voordat ik een goede zwangerschap kreeg een miskraam gehad, pas toen ik het kindje voelde bewegen in week 19 had ik weer vertrouwen,
    je wilt gewoon niet kwijt wat je hebt.
    Nou succes, en hopelijk gaat alles je verder goed.
     
  4. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    hoi toi
    doe lekker rustig aan,en neem ook die rust ,ik kan goed begrijpen dat je bezorgt bent,wel fijn dat je het hartje hebt zien kloppen,sterkte de komende tijd.
    groetjes jacky
     
  5. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    hoi toi ,

    lekker rustig aan doen!!
    Ik duim voor je dat alles goed blijft aan.

    liefs,
    Senna
     
  6. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Rustig aan doen he Toi. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.

    Succes bij de echo dinsdag!

    Pim
     
  7. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Heel veel succes. Ik hoop dat alles goed gaat. Ik duim voor je.

    Ik heb met 10 weken een bloeding gehad met buikpijn, maar gelukkig is alles goed.
     
  8. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Hoop voor je dat alles goed gaat, ik heb volgende week vrijdag mijn eerste echo (op vrijdag de 13e :cry: ) en vind het wel heel erg spannend! Verheug me erop maar ben ook wel een btje bang.
     
  9. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Hoi Allemaal,

    Op mijn werk weten ze dat ik nu zwanger ben (alleen de directie en personeelszaken) want nu val ik in zo'n vangnet en kost het ze geen geld dat ik thuis zit. Moet volgende week dinsdag naar de bedrijfsarts en dan gaan we kijken hoe ik toch kan werken en rustig aan moet doen. Voel me niet ziek maar erg moe. Gelukkig heb ik geen bloedverlies meer sinds vorige week donderdag. Morgen voor de echo en hopelijk groeit ons kindje goed en is alles okidokie. Ik hou jullie op de hoogte.
    Bedankt voor jullie steun.

    Niet bijgelovig zijn nadje ik ben op 13 april geboren en mijn geluksgetal is 13. Alles komt goed.

    Liefs toi
     
  10. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Zo net terug van de echo en alles is goed. Ben nu 8 weken en 3 dagen zwanger. Hartje klopte goed. Valt een hele last van me af. Moet over 3 weken terug voor een vervolg echo. Nou ben erg blij. Hebben weer een fotootje gekregen van de echo en die zit weer in een fotolijstje en staat te pronken in de kamer.

    Groetjes Toi :)
     
  11. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Geweldig! Wat een opluchting moet dat voor je zijn. Geniet er van!

    Pim
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Heel fijn nieuws!!
     
  13. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Geweldig, je bent zeker super opgelucht. :)
     
  14. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Ik ben echt opgelucht, valt een last van je af.
     
  15. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    wat een geweldig nieuws, kan me voorstellen dat er een last van je afvalt.
     
  16. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Geweldig zeg!!! Kan je zien dat het niet altijd mis hoeft te zijn, daar lever je toch maar weer het bewijs van!! Hoop dat je nu lekker kan genieten van het groeiende leventje in je buik!!!

    Liefs carry
     
  17. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    oh, wat super voor je zeg.......geniet ervan maar blijf wel rustig aan doen hoor!!!
     
  18. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Fijn zeg, nu maar lekker genieten! Liefs Jenny
     
  19. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Heb vanmorgen weer bloedverlies. Heb de VK gebeld en vertelde me dat het w.s van de buitenkant kwam. Hoefde me niet zo'n zorgen te maken. Heb zitten huilen vanmorgen....zag het eff niet meer zitten. Ben weer zo bang dat het misgaat net als bij de eerste zwangerschap. Het gekke is dat ik nu 2 x toe op een donderdag bloedverlies. De VK vertelde dat als de echo goed was en het hartje goed klopte en geen buikpijn heb ik me geen zorgen moest gaan maken...maar ja buikpijn had ik vanmorgen, gelukkig nu niet meer. Maar bloedverlies is er nog. Niet veel maar alle bloedverlies is te veel.

    Liefs Toi :cry:
     
  20. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Jeeh, wat erg zeg, ik kan begrijpen dat je je ongerust voelt. Krijg je nu nog een nieuwe echo?Liefs jenny
     

Deel Deze Pagina