Ingedaald

Discussion in 'Gezondheid' started by Marlbar, Sep 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marlbar

Marlbar Lid

Jul 15, 2011
    35
    0
    0
    Paard rij-instructrice
    Oostenrijk
    Gister controle gehad bij de gyn en tijdens het vaginaal onderzoek zei ze me dat ze het hoofdje al van onder voelt:$
    Dat ze ingedaald is dat had ik al meegekregen :x Maar dat ze al sinds week 31 vast ligt en dat je het hoofdje voelt maakt me toch wel een beetje nerveus. Had gister geen ontsluiting, dus heeft iemand hier misschien ervaring mee? Gyn deed er een beetje lacherig over, maar reageerde er verder niet echt op.

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Dat je kindje al is ingedaald en vast ligt, zegt niets over of je ook vroeg zal bevallen, dus daar hoef je je echt geen zorgen over te maken, ook gezien je nog geen ontsluiting hebt :) Omdat ze ingedaald is, ligt het hoofdje dus ook heel laag; dat kan de gyn voelen, dus ook volledig normaal :)

3. Iefie

Iefie Niet meer actief

Mijn baby ligt ook al een aantal weken vast, maar tot op heden zit ze dus nog gewoon in mijn buik..:(
    Ik heb nooit een inwending onderzoek gehad, maar ik kan me voorstellen dat je het hoofdje bij mij ook wel voelt. Af en toe voelt het namelijk net alsof ze er bijna uit floept. Je hebt geen ontsluiting, dus zou me er niet druk om maken hoor. Het is wel goed dat de baby is ingedaald, want dan hoeft dat niet tijdens de bevalling te gebeuren (dat scheelt weer toch?). Verder zegt het helaas allemaal niets over wanneer je gaat bevallen..waardeloos he? ;)

4. Marlbar

Marlbar Lid

Jul 15, 2011
    35
    0
    0
    Paard rij-instructrice
    Oostenrijk
    Gister drong het niet zo tot me door, toen ze het zei. Maar gisteravond en vanochtend voelde ik haar ook heel duidelijk en met behoorlijk wat kracht bewegen daar onder. Met het idee dat ze er zo uitfloept. En bij vriendinnen nagevraagt te hebben en geen van alle ermee bekent is, terwijl ze allemaal al 2 of 3 kinderen hebben, was ik toch wel nieuwschierig of er nog andere zijn. Over het indalen heb ik geen angst, dat kan ook nog 7 weken duren, maar wist niet dat je dan het hoofdje kan voelen van onder. En dan komen natuurlijk de vragen.
    Hoe zit het met sex?:p Of teveel beweging?:D

Share This Page