blauwe buik

Discussie in 'De bevalling' gestart door p1982, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

hoi

vandaag 38 weken en 2 dagen zwanger en nu heb ik opeens een blauwe plek rond mijn navel
    moet ik me zorgen maken?

2. Alita

Alita Niet meer actief

nog nooit van gehoord?
    Bel je vk even anders?

3. p1982

p1982 Niet meer actief

ben onder controle van het ziekenhuis mannetje zegt kijken het even aan en bellen anders morgenvreog

4. Alita

Alita Niet meer actief

ja idd wel even doen....ik heb er nog nooit van gehoord..
    Doet het ook pijn?

5. p1982

p1982 Niet meer actief

nee dat niet en voel kleine ook nogwel dat was zijn eerste vraag voel je kleine nog wel

6. Alita

Alita Niet meer actief

nee zal wel niks ernstigs zijn denk ik.....misschien hard getrapt van binnen?

7. zwendel

zwendel Niet meer actief

Ik heb al 2 weken een blauwe navel. ben bij de vk geweest voor controle en die gaf aan dat dit wel vaker voorkomt. bij veel vrouwen word het ook bruin. Wij hebben gewoon een blauwe navel. hoef je je geen zorgen over te maken. je kleine groeit nu gewoon nog goed en dat kan de beurse plek veroorzaken. kan ook nog dat je navel nu nog gaat "ploppen"

8. p1982

p1982 Niet meer actief

kleine is al ingedaald en ligt al met hoofdje naar beneden en billen voel ik rechts boven in dus daarom vind ik het zo raar

9. Alita

Alita Niet meer actief

aha zwendel dus het kan gewoon....nou dan zal het wel gewoon goedzijn meid...

Maar gewoon morgen even bellen!

10. zwendel

zwendel Niet meer actief

kleine ligt hier al 10 weken ingedaald met ruggetje en kont rechts. placenta aan de voorkant dus aan de kant van mijn buik en toch blauwe navel

11. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Hier ook beide zwangerschappen een blauwe navel gehad. Heb er eigenlijk nooit over nagedacht of het kwaad kon :)

Maar als ik naar mijn banner kijk zal het wel meevallen ;)

Neemt natuurlijk niet weg dat als jij je er zorgen om maakt voor de zekerheid maandag gewoon ff naar je vk/gyn moet bellen om het na te vragen.

12. zwendel

zwendel Niet meer actief

dat zoiezo bij twijfel gewoon bellen voor je eigen gerust. als je het echt eng vind en onzeker ben kan je ook gewoon het 06 nummer bellen he daar zijn ze voor. Maar ik dacht zal je gerust stellen omdat ik hetzelfde heb en het nagevraagd heb aan de vk. maar meid gewoon bellen stress is erger dan ff een telefoontje

Deel Deze Pagina