ingedaald

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessica84, 20 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessica84

jessica84 Actief lid

27 jun 2006
    111
    0
    0
    administratief medewerker
    den haag
    Hoi dames, hoe gaat het met jullie allemaal?

ik was gister bij de gyn omdat ik een hoge bloeddruk heb maar de gyn kon de beeb z'n hoofdje al niet meer zien op de echo blijkt dat ie kleine al zover is ingedaald betekent dit een vroegere bevalling of maakt dat niets uit de gyn was daar een beetje wazig over vandaar dat ik het hier vraag en dat iemand me kan helpen.

kan het ook zo zijn dat als me bloeddruk zo hoog blijft dat ze me dan gaan inleiden of is dit te voorbarig mijn bloeddruk is gemiddeld 170/110

alvast bedankt en dames veel sterkte met alles
    liefs jessica

2. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik vind jouw bloeddruk wel erg hoog. Zei de gyn daar helemaal niks over?
    Ik weet niet of ze nu echt kunnen voorspellen wanneer de kleine komt, vandaar misschien dat wazige antwoord.

3. MamavanTim

MamavanTim Actief lid

6 mei 2007
    104
    0
    0
    Testen ze je urine niet met deze bloeddruk?
    Zou ik toch even navragen want het is erg hoog vind ik.

Of het een vroege bevalling betekent die indaling, dat denk ik niet.
    Maar ook dat weet ik weer niet zeker ;)

4. Niet meer actief

Een vroege indaling hoeft niet persé een vroege bevalling te betekenen. Als dit je 1e kindje is daalt hij vaak rond deze periode in, dus heel erg vroeg is dit niet. Die van mij was vorige week ook al helemaal ingedaald. Wel vind ik je ondergrens van je bloeddruk erg hoog, ze hanteren vaak de ondergrens van 90 en bij jou is hij 110.

Liefs, Tanya

5. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Even een vraagje aan jullie. Tegen mij zei de gyn vorige week dat baby ingedaald en vast ligt. Nu heb ik de afgelopen dagen behoorlijke onderbuikpijn gehad lijkend op ongipijn. Na weken kan ik nu eindelijk weer normaal plassen zonder dat ik telkens voor een paar druppels moet. Hebben jullie dat ook dat nu de baby ingedaald is je weer makkelijker kunt plassen?

6. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Patrieske, dat klopt hoor van het plassen.

Bij het indalen moet de baby met zn hoofdje langs je blaas. Daardoor heb je dus continu een soort druk op je blaas en moet je bij elk druppeltje naar de wc. Als ie ingedaald is is ie je blaas voorbij en heeft je blaas dus meer ruimte en kan je weer 'gewoon' plassen.

7. Ayvida

Ayvida Actief lid

28 nov 2006
    321
    0
    0
    Hoorn
    Nee, tussen vroeg indalen en het tijdstip van bevallen zit geen link. Vroeg indalen wil niet zeggen vroeg bevallen, het kan dan nog rustig tot 42 blijven zitten. Zeker bij een eerste kind, is volledig ingedaald bij 36 weken heel normaal.

De bloeddruk is inderdaad wel heel hoog. Testen ze ook je urine? Als daar eiwitten in gevonden worden, is dat zeker een reden tot eerder inleiden!

8. jessica84

jessica84 Actief lid

27 jun 2006
    111
    0
    0
    administratief medewerker
    den haag
    dat is dus het probleem dat mijn urine wel helemaal schoon is maar me bloeddruk veranderd ook elke keer dan is ie weer torenhoog en dan weer laag maar ik moet morgen terug komen en maar kijkne wat ze zeggen is zit me thuis dood te vervelen want mag dus absoluut niks doen dus ja als me ventje thuiskomt van zijn werk heeft ie thuis nog een aantal klusjes te doen het is wle zo dat is ie morgen weer te hoog dat ik dan waarschijnlijk moet blijven totdat de beeb is geboren omdat een hoge bloeddruk gevaarlijk is voor mijzelf en niet zozeer voor de beeb je kan er een beroerte van krijgen enzo niet echt een fijn idee maar ja

dames bedankt voor jullie antwoorden

liefs jessica

9. Ayvida

Ayvida Actief lid

28 nov 2006
    321
    0
    0
    Hoorn
    @ Jessica: als ze je gelijk houden zullen ze waarschijnlijk wel gaan kijken of je baarmoedermond rijp genoeg is om eventueel in te leiden. Tenslotte ben je bijna 37 weken, en mag de baby dus gewoon geboren worden over een dag of vijf.

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi hier net een echo gehad omdat de vk z'n hoofd niet kon vinden.
    Nou die is dus al een heel stuk ingedaald.De vrouw die de echo maakte vond het dus ook niet raar dat ze hem niet kon voelen.Ze konden nog net een stukje oogkas zien.Heb haar dus ook gevraagd of dit betekend dat hij eerder zou komen.Maar volgens haar heeft dat niks met elkaar te maken.

Deel Deze Pagina