niet aan de pil Zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sarahv, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahv

sarahv Lid

12 sep 2007
    48
    0
    0
    hallo

Ik ben meestal om de 5 weken ongesteld dan weer om de 4 erg verwarrend als je om de 5 weken rekent moet ik mids volgende week weer ongesteld worden.. alleen ik heb al anderhalve week last van mijn borsten heb ik anders ook wel voor de ongesteldheid maar dan een dag of twee. die pijn zou dan kort na de eisprong zijn ontstaan , ook huil ik om alle kleine dingen heb stemmingswisselingen en ben verschrikkelijk moe op het werk wil het niet.. moe te druk , heb eergisteren al een test gedaan maar was negatief... hoe kan ik er nog meer achter komen of symptomen die er ook op duiden misschien? Ik ben niet aan de pil en we doen aan voor het zingen de kerk uit . Ik zou het ontzetten leuk vinden als het zo was maar ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt en dat ik schijnzwanger ben kun je me helpen
    Groetjes sarah

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi sarah,

Wacht nog een week en als je dan nog niet hebt gemenstrueerd (je langste cycles afwachten) dan doe nog maar eens een test!

Imke

Deel Deze Pagina