Ingedaald

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rabzy, 1 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabzy

Rabzy Lid

15 apr 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige week was ik op controle bij m'n vk en die gaf aan dat de kleine al helemaal ingedaald is en dat dat ook de druk veroorzaakte die ik voelde... Met 38 weken wel een fijn gevoel om te weten dat de baby helemaal klaar ligt..

Maar vandaag bij de controle te horen gekregen dat de kleine weer uit m'n bekken is en dus mochten m'n vliezen breken ik meteen moet liggen en bellen...ik wist helemaal niet dat dat kon...ben nu 39.1 en had toch gehoopt dat de kleine een deze dagen zichzelf gaat aankondigen...

Kan dit eigenlijk wel? Zomaar weer uit de bekken terwijl ik nog steeds dezelfde druk voel als voorheen en echt niet meer voorover kan bukken om iets van de grond te rapen...

2. karlijn

karlijn Niet meer actief

M'n beste vriendin heeft het ook gehad. Netjes ingedaald met 38 weken en met 40 weken is die er zo weer uit gegaan haha. 5 dagen later beviel ze en gelukkig was die weer ingedaald

3. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ja dat kan. Ik heb ook wel eens gehad dat ie tijdens de controle weer uit m'n bekken gewipt werd. En de volgende dag zat ie weer vast.

4. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Ja hoor, dat kan. En het kan goed morgen weer anders zijn. Ik heb het ook gehad. Maar mijn bevalling begon niet met gebroken vliezen, dus het leidde bij mij niet tot rare taferelen in de supermarkt gelukkig 😁

5. anglca

anglca Actief lid

14 okt 2015
    175
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Heerlen
    Ja dat kan. Bij mij ingedaald met 31 weken, met 34 weer eruit, daarna weer ingedaald met 36 weken, 37 weken vast en met 39 weken nog verder gezakt.

6. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een dag voor de bevalling ook weer eruit dus kon er niet gestript worden en toch de volgende dag geboren dus het kan snel gaan

7. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Hier tijdens mijn bevalling toen ze toucheerde om te kijken of ze de vliezen kon breken. Ze zei dat de kleine omhoog was geschoten. Er werd iemand bijgehaald om de baby voorzichtig naar beneden te duwen en toen hebben ze de vliezen pas gebroken.

Deel Deze Pagina