Ingedaald!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wizard, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Gister ben ik op controle bij de vk geweest en het blijkt dat de kleine al is ingedaald! Had ik het toch goed gevoeld. En nu wachten wanneer de kleine man geboren gaat worden.... :)

Liefs Eva

2. jamy

jamy Actief lid

7 aug 2007
    125
    0
    0
    enschede
    mijn kleintje is ook al ingedaald :D :D Het zegt alleen weinig over wanneeer de bevalling gaat beginnen :( :( Jammer genoeg

xxxx

3. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Inderdaad zegt het weinig over de datum van bevalling.
    Die van mij is een beetje ingedaald, maar helaas nog niet helemaal. En ben toch al over de 40 weken.

4. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Het zegt helemaal niks nee....

Deze was ook ingedaald met 34 weken. Maar helaas het zit er nog. Dus jammer genoeg is dat geen garantie dat het daardoor eerder komt

5. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    En, is dat je eerste baby?
    Want ik was gisteren bij de gynaecoloog en die zei inderdaad dat ons kindje ook nog niet ingedaald is, maar dacht dat dit bij een eerste veel vroeger begon?
    Dacht er niet aan om het op dat moment te vragen, maar in de auto begon ik te denken hierover. Ook over het feit of het kindje dan wel door mijn bekken zou kunnen en of het misschien geen keizersnede zou worden dan?
    Als de kleine er volgende week (op zijn datum dus) niet is, moet ik bellen, misschien dat ze dan foto's nemen ofzo?
    Iemand hier ervaring mee?
    Misschien wel belangrijk (of niet :) ): de baarmoedermond was wel al week.

6. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    ik was gister bij de vk en het lag ook goed ingedaald... scheelde voor mij de stress van wat als?!?

maar ik zou niet weten of het daarom oook op tijd komt, hoop het wel in ieder geval!

7. Vlindertje S

Vlindertje S Actief lid

31 aug 2007
    147
    0
    0
    Hier is hij ook al ingedaald..
    Ik vind het veel prettiger aanvoelen!
    Veel meer ruimte & minder maagzuur :D
    Alleen jammer dat het niks zegt over de bevalling!

Deel Deze Pagina