ingedroogd lijntje of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Charis, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Jazeker! Ik heb een zoon van 2 jaar. Echt een enorm lief mannetje! Ik let ook op mezelf hoor, maar ik herken heel veel wat je zegt en ja, dan kan ik mijn mond niet meer houden hoor! Dat gedoe met die testen die niet helemaal goed hun werk doen en dan toch weer de teleurstelling voor je kiezen krijgen is gewoon helemaal niet leuk.

    En jij? Ben jij al mama? Nou, ik lees het vast wel!
    Liefs, Flientje
     
  2. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Nee, helaas nog niet. Ja het is echt niet leuk om telkens in zo'n onzekerheid te zitten maar we kunnen helaas niets anders doen dan wachten en geduldig zijn, iets wat ik met niets ben :) .

    Wel leuk hoor dat je al de trotse mama van je zoontje mag zijn! Ik wou dat ik dat kon zeggen. Hoe lang heb jij er over gedaan, ik zie dat je 5 weken bent!

    Liefs Charis
     
  3. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Nou, ik voel me een beetje bezwaard om het zo te zeggen, maar mijn eerste zwangerschap was binnen 3 maanden raak, en deze zwangerschap was ook de derde ronde raak. Ik was een paar maanden geleden al gestopt met de pil maar we hebben tot vorige maand steeds een ''regenjasje'' gebruikt tijdens de seks totdat alle hormonen en dergelijke uit mijn lichaam waren. Hoe lang zijn jullie al bezig?

    Liefs, Flientje
     
  4. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Nee joh meid, hoe eerder hoe beter toch, vind het juist heel erg fijn voor je hoor!

    Wij zijn nu net uit de 2e ronde dus ik ga nu de 3e ronde in. Knap dat je dat kon zeg zo netjes aan de regeltjes houden jeetje, maar zo zie je geduld is een schonezaak hahahaha, trouwens heb je dat onderwerp gelezen over die intieme grap, nou hahahahahahaha dat is echt grappig en nog zwanger ook!

    Ik weet nu trouwens echt niet of ik nog wel moet testen hoor of dat ik gewoon vrede moet nemen met dat ik gewoon niet zwanger ben, want de misselijkheid heb ik niet echt meer alleen nog duizelig en druk op mijn hoofd. wat denk jij?

    Liefs Charis
     
  5. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Ja, is wel zo, maar voor hetzelfde was je al 3 jaar bezig om zwanger te worden en dan kom ik vervolgens aan met mijn 3 maandjes... Dus je gaat nu de 3e ronde in, wie weet is het wel de 1985 geluksronde (ik kom ook uit '85, vandaar) Ik hoop in ieder geval dat het raak zal zijn!

    Qua testen... ja lastig... Wat ikzelf had, was dat ik allerlei kwaaltjes en pijntjes ging voelen die op een zwangerschap konden wijzen. Je kan dan zo moeilijk een eerlijk oordeel over jezelf en je lichaam geven. Kijk het gewoon aan en ga anders naar de huisarts. Die hebben ook zwangerschapstests en die worden vergoed door je verzekeraar. Eventueel kun je ook doorgestuurd worden naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek. Dan weet je echt zeker hoe het ervoor staat.

    Ik ga zo even dat intieme-grap-onderwerp even opzoeken, ben erg benieuwd.


    Liefs, Flientje
     
  6. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Ja dat is waar! Hihihi leuk zeg dat je ook uit 1985 komt, was je er trouwens (voor de maatschappij van tegenwoordig) wel vroegjes bij, leuk hoor! Mijn nichtje heeft ook net een kindje en zij is 20.

    En heb je t al gelezen?

    Liefs Charis
     
  7. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    oh ja trouwens nu maak ik mezelf weer eens gek, ik heb wel eens gehoord dat je ook aan kan houden om 19 dagen na je gemeenschap te testen. Ik net dus snel uitrekenen en dit heb ik dus 17 dagen daarna gedaan, oehhhhh ik ga toch maandag maar even testen hoor!

    Liefs Charis
     
  8. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Ik kan 'm niet vinden...
     
  9. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Haha, 1985, goed jaar hé! Brrr, spannend hoor wachten tot maandag. Niet je nagels opkluiven hé! Heb je trouwens bijgehouden wanneer je gemeenschap hebt gehad? hihi, heb ik ook gedaan! Dacht dat ik de enige was... niet dus, haha

    Ja, ik was wel vrij vroeg zwanger, maar ik heb nooit het gevoel gehad té jong te zijn of dat ik mijn ''jeugd verknald'' heb. Hoor je erg vaak, van die reacties. Ik doe net als alle andere moeders alles wat binnen mijn bereik ligt om Merijn gelukkig te laten worden en om eerlijk te zijn: het gaat me best goed af!

    Liefs, Flientje
     
  10. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Mooi toch, ik vind het ook zo'n onzin. Als of je je eigen leven beeindigd ofzo, zo doen sommige er over, oh ja zo vroeg bla bla bla nou het is mijn leven hoor niet die van een ander!

    Jammer dat je geen album hebt ( :oops: ik heb er ook geen een maar ik heb ook nog niets om te showen :) :) )

    Ja ik zit nu al weer in de stress, maar ik probeer zo rustig mogelijk te blijven, stom he soms heb je van die momenten dat je heel realistisch kunt zijn en soms kan ik gewoon geen controle over mezelf hebben. De eerst maand heb ik denk wel 8 testen gedaan :oops: maar ik wist ook niet dat je niet kon testen voor je NOD, stom he!

    Ik hoop binnenkort ook positief te testen, met dat stomme ingedroogde lijntje had ik wel hoop gekregen :cry: maar het is zoals het zijn moet.

    En begrijpt je kleintje een beetje dat hij een broertje of zusje gaat krijgen?

    Liefs Charis
     
  11. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Ik heb ook een stuk of 7 tests versleten afgelopen maand, dus ach, zo gek vind ik het niet. Je kan ze ook heel goedkoop via internet bestellen via sensitest.nl. Daar betaalde ik iets van 9 euro voor 6 tests. Aangezien je bij de drogist er zo een tientje voor moet neerleggen, scheelt dat wel weer.

    Ik geef je trouwens helemaal gelijk hoor! Het is jouw leven en ook al zou je beslissen om een heel weeshuis te adopteren (bij wijze van spreken dan, hé...) is dat jouw keuze. Mensen hebben nu eenmaal altijd wel een mening ergens over.

    Het is ook allemaal heel dubbel, je gevoel en verstand zeggen tegenovergestelde dingen en ja, wat moet je nou geloven? Voor je n.o.d testen kan inderdaad wel, maar je krijgt dan eerder een zwak resultaat, wat ook weer onzekerheid kan geven. Wanneer heb je nou je n.o.d voor juli?

    Mijn zoontje heb ik nog maar niks verteld, voor hetzelfde gaat het niet goed. En 9 maanden duren lang, het arme schaapje kan echt niet zo lang wachten...

    Ik hoop echt heel erg dat je binnenkort positief kan testen!

    Liefs, flientje
     
  12. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Ahh je bent echt een schat :D . Beetje stom van me dat ik dat vroeg, het is inderdaad te vroeg om zulk soort dingen tegen je kleintje te zeggen.
    Oh beter zeg van die goedkope testen! Ik ga ze ook bestellen!

    Ja inderdaad mensen hebben altijd wel een mening, maar bij sommige mensen lijkt het er echt op dat ze je niets gunnen en of misschien heel erg jaloers zijn. Ik kan niet goed tegen dat soort mensen bleh!

    En heb je al veel last van zwangerschapsverschijnselen?

    Liefs Charis
     
  13. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Haha, dank je wel! Jij ook hoor!

    Het zijn dan wel dipsticks, die moet je dan in een potje plas houden, maar ach... ik was toch al niet al te best in het mikken op zo'n test (plasje ging overal heen behalve op het absobtiegedeelte van de test) dus ja, wat maakt het uit. \:D/

    Heb bijna geen kwaaltjes en pijntje deze zwangerschap. Ik moet wel wat vaker eten, want als ik trek krijg word ik misselijk. En ja, dan heb je nog het hele standaard rattenplan: zere borsten, emotioneel, vaker plassen, buikpijntjes enzenz. Ik vind het erg goed te doen allemaal, ik voel me echt goed. Ik was er ook wel wat onzeker over dat ik vrijwel nergens last van heb, maar het schijnt vaker zo te zijn. Mijn vriend is er in ieder geval erg blij mee, die vond het ook allemaal niet zo leuk vorige zwangerschap. Moest ie weer midden in de nacht naar de Mac Drive voor een Big Mac... haha!

    xxx Flientje
     
  14. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hallo meiden,

    ik heb een vraag. Ik heb vanmorgen een test gedaan, die was toen negatief maar ik kom vanmiddag thuis en ik schrik me de kleren. Er staan 2 streepjes. Maar natuurlijk buiten de tijd dat je de test mag aflezen. Ik heb zaterdag ook al een test gedaan en daar zijn geen 2 strepen op te zien. Ik heb de testen in mijn album gezet. En ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden (heb deze maand niet duidelijk mijn ei kunnen vinden vandaar).
    Maar het is toch erg maf dat een indrooglijntje zo duidelijk te zien is en hij is echt roze niet grijs. Wat vinden jullie ervan?
     
  15. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    ai, lastig...
    Wanneer is je Nod? test anders over 3 dagen nog eens, dan moet je hoormoonwaarde verdubbeld zijn. het ziet er neit uit als een indrogingslijntje.... spannend zeg! hou ons even op de hoogte hé!
    liefs, flientje
     
  16. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Morgen weer een test pluys want volgens mij ben je zwanger hoor. dat is echt geen indrogingslijn maar een positieve test en nog een duidelijke ook!
     
  17. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    He Pluys volgens mij is hij harstikke positief, onwijs gaaf, je verdient het na alles wat je heb mee gemaakt.

    Ik zit een beetje met het zelfde, heb vanmiddag een test gedaan en na een minuut of 7,8 kwam er een heel licht roze streepje te staan, het leek op een indrooglijntje alleen hij was wel een beetje roze. Ik ga nu ook morgen nog een testen.

    groetjes
    conny
     
  18. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Nou meid volgens mij ook hartstikke postitief hoor! Alvast een voorzichtige Gefeliciteerd!

    Laat je het wel even weten als je weer hebt getest?

    Liefs Charis

    Flientje ik heb je een pbtje verzonden,want we dwaalden een beetje af :) !
     
  19. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Ik ben nu ook wel heel erg benieuwd zeg... Ga anders naar de huisarts voor een bloedtest. Dan weet je zeker waar je aan toe bent.

    Charis, ik heb je een pb'tje teruggestuurd hoor!
     
  20. Noa25

    Noa25 Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Weet niet welke tests jullie gebruiken. Ik Matcare.
    Maar ik heb nog nooit een indrooglijntje gehad. Dus waarschijnlijk zit er wel HCG in jullie urine.
     

Deel Deze Pagina