ingedroogd lijntje of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Charis, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb vanmorgen weer getest en weer het zelfde, rond de tien minuten komt er een indrooglijntje. Ik heb mijn :evil: nog niet dus misschien over een paar dagen weer testen. Ik heb nu wel voor de eerste keer het huismerk van de DA geprobeerd, normaal altijd cb.

    groetjes
    conny
     
  2. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Wil nog even zeggen dat bij mij (was echt een ingedroogdlijntje) het er anders uit zag hoor, ik had (kruidvat) een heel dun blauw lijntje! Maar die van jou is naar mijn idee duidelijk positief!

    Ik zag het lijntje trouwens een dag later niet een halve dag!

    Ik hoop het echt voor je!

    Liefs Charis
     
  3. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @pluis.. Nou ik zie zelfs op die onderste van zaterdag wel een streepje hoor.. moet je wel goed kijken maar het is te zien.. volgens mij ben je hartstikke zwnager... zou eens een digitale doen...
     
  4. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    Je kan geen indrogingslijn krijgen binnen tie munuten. Ik wil je geen valse hoop geven, maar een paar weken geleden stond ik er net zo voor als jij. Ik deed een test, en pas na een munnuut of 7, 8 kwam er een vaag lijntje. Kijk eens naar mijn banner? Ik was gewoon hartstikke zwanger, maar in een vroeg stadium. Ik denk eigenlijk dat dat ook wel eens bij jou het geval zou kunnen zijn... Zet 'm op en probeer niet teveel te stressen. Ga anders echt langs je huisarts...

    liefs, Flientje
     
  5. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Fientje, dat zijn toch positieve woorden. Kan een indrooglijntje binnen tien minuten verschijnen, want dat had ik gister en vandaag wel. Misschien hoop ik te veel, maar er zijn ook nog geen tekenen van de :evil:

    groetjes
    conny
     
  6. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    dank jullie wel voor jullie reacties!

    ik heb morgen mijn nod (denk ik) dus ik wacht morgen nog even af en dan ga ik een test doen. Maar ik ga er vanuit dat de :evil: :evil: bij mij gaan komen. Ik heb deze cyclus geen duidelijke positieve ovu test gehad, maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit :D

    ik hou jullie op de hoogte!

    Conny ik blijf voor je duimen!
     
  7. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    zijn er misschien wat kwaaltjes aanwezig? gevoelige ogen, wat misselijkheid, moeheid of onrust, zere borsten of duidelijk aderen over je borsten? Dat zijn wel van die typische symptomen...
     
  8. Arendskelk

    Arendskelk Niet meer actief

    En Conny en Pluys, ik duim ook hoor!
     
  9. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    Dag Charis,

    Ik zou je test wel eens willen bekijken, maar ik vind hem dus niet in je album?
    Waar kan ik hem vinden?
     
  10. Charis

    Charis Actief lid

    10 jul 2007
    123
    0
    0
    Hoi Katje2,

    Sorrie ik heb de test al weg gegooid, anders had ik hem er wel even opgezet voor je,maar daar heb je nu niets aan, ik kan het wel een beetje omschrijven: het vakje was eerst spierwit en de volgende dag een best duidelijke maar een heel heel dun streepje eigenlijk meer een lijntje, zoals je bij de echte positieve testen ziet is het dan wel wazig maar veel dikker of breder hoe je het noemen wil. Mijn test was wel in de goede kleur verkleurd maar het was echt een ingedroogdlijntje. Ik denk dat je het verschil wel ziet als je zelf een ingedroogd lijntje hebt, maar net zoals Flientje al zei: je kan geen ingedroogd lijntje krijgen als je binnen 10 a 15 min kijkt. daarom heet het ook een ingedroogdlijntje, omdat de test te lang droog ligt en dan droogd het lijntje blijkbaar in, helaas valse hoop voor mij en andere die dit ook hebben meegemaakt maar meestal gebeurd dit niet!

    Ik hoop dat je hier een klein beetje wat aan hebt!

    Liefs Charis
     
  11. ichtus

    ichtus VIP lid

    5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Pluys.. waarom denk je dan dat je niet zwanger bent? Die test van de 23e is toch overduidelijk positief hoor! Of is dat van dag 23 van je cyclus.. zou er een digi tegen aan gooien...

    erg veel succes..
     
  12. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hallo meiden,

    nou vanmorgen weer een test gedaan en deze was duidelijk negatief. Ik denk dus dat die test van maandag een foutje was. Maar er zijn nog geen tekens van de :evil: :evil: dus wie weet. Als ze zaterdag er nog niet zijn dan maar weer een test.

    Conny hoe is het bij jou?
     
  13. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    He Pluys wat jammer, ik zou als ik jou was over twee dagen nog eens testen.
    Ik heb vanmorgen weer een test gedaan alleen was het helaas niet meer met ochtendurine en ik kreeg een heeeeeel licht streepje, je moest goed kijken maar ze zeggen een streep is een streep. Nu is dit al de derde test die zo is dus heb ik maar naar mijn gyn gebeld en die wil mij nu vrijdagochtend zien. Dan gaan ze bloedprikken om het zeker te weten en zodat als ik echt zwanger ben ze er optijd bij zijn zodat het niet nog eens kan gebeuren. Moet zeggen dat ik steeds meer symptomen krijg maar dat kan ook omdat ik er nu aan denk.

    groetjes
    conny
     
  14. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Pluys hoe gaat het met je? Weet je al wat meer?

    groetjes conny
     
  15. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Pluysje, weet je al iets meer?
    *mee ongeduldig* :p
     
  16. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hallo allemaal,

    Ik krijg geen hoogte meer van mijn lichaam. Ik heb gister een ovu test gedaan (vraag me niet waarom maar moest het van mezelf doen) en ja hoor positief! Ik had zaterdag al een zw test gedaan en die was echt negatief. Ik heb gister voor het slapen gaan nog even snel een ovu test gedaan om nog een keer zeker te zien dat die echt positief was, toen ook gelijk een digitale erachteraan gedaan en ja hoor een smiley! Dus eindelijk na 39 dagen krijg ik toch nog een eisprong \:D/ . Die zw test van vorige week maandag was dus echt een valse positieve test, ach hebben we dat ook eens meegemaakt :)

    Conny hoe is het met jou? Ik zie je banner weer op het begin staan, is dat dus slecht nieuws? Wat zei de gyn vrijdag?
     
  17. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    O spannend, ik hoop zo voor je dat het deze maand raak is.
    Bij mij is het inderdaad slecht nieuws, ik ben vrijdag naar de gyn geweest na twee positieve testen en toen zag hij al dat de baarmoeder doorbloed was. En inderdaad vrijdagmiddag is de miskraam doorgezet, balen natuurlijk maar aan de andere kant heel blij dat het geen bbz was.

    groetjes
    conny
     
  18. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    jeetje ik ben er even stil van. Maar idd het zat in je baarmoeder en dat is een heel goed teken! Heb je erg veel last?
     
  19. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb er zaterdag veel last van gehad, toen vloeide ik ook enorm. Nu is het al een stuk minder en het vloeien wordt ook minder Morgen naar de gyn terug en dan hoor of alles is afgevloeid.

    Ik hoop voor jou dat je een positieve test morgenvroeg heb, ik zal voor je duimen.

    groetjes
    conny
     
  20. kimmetjuh1981

    kimmetjuh1981 Bekend lid

    19 jul 2007
    956
    0
    0
    ik heb met de DA huismerk getest 1e keer kreeg ik na een paar minuten een vaag 2e streepje, de dag erna werd ik toch ongesteld, daarna heb ik met een predictor getest en die was negatief, kon het niet laten om daarna toch nog een keer te testen omdat ik toch wel wat symptomen heb, deze was weer met een DA test en na rond de 10 minuten weer een vage roze 2e streep
    maar er staat ook dat je nar de 10 minuten geen resultaat meer af mag lezen maar de streep komt echt elke keer rond de 10 minuten en weet niet of het n over de 10 minuten zit of ervoor heb het niet precies bij gehouden
    staat wel in de bijsluiter dat er nar 10 minuten een vage streep kan voorkomen en dat dit dan geen positieve test is
    maar ja wat ik al zeg ik het schommeld rond de 10 minuten
    best verwarrend
    komt iemand dit ekend voor?
    liefs kim
     

Deel Deze Pagina