ingedroogd lijntje of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Charis, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Conny, dikke knuf meid. Het zit je niet mee meis!

    Pluys, klussen!
     
  2. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    :) :) we doen niet anders
     
  3. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    kimmetjuh1981 Ik had ook twee maal met een DA test super positief en alleen nu blijkt het een miskraam te zijn geworden. Het gekke is dat de DA test nog steeds positief geeft alleen het bloedonderzoek zegt wat anders. Mijn vertrouwen in de DA testen is behoortlijk gedaald.

    Vanmiddag om half drie moet ik naar de gyn en dan zal ik het eens aan hem vragen.

    groetjes
    conny
     
  4. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Conny hoe is het nu met je? Ik wil je veel succes wensen vanmiddag!
     
  5. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Bij de gyn was het helemaal goed, natuurlijk wordt je weer even geconfronteerd maar we kunnen nu weer verder gaan. Alles is goed weg ik mag weer een nieuwe ronde in.

    Pluys ik zie dat jij nog niets weet? Spannenddddddddd

    groetjes
    conny
     
  6. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    dat is dan toch weer goed nieuws! kan me helemaal voorstellen dat het even slikken is als je weer bij de gyn komt. Ben aan de ene kant ook wel blij dat ik mijn bbz in duitsland heb gehad, ik kom daar voorlopig niet meer dus hoef ook geen confrontatie aan te gaan. Wel hebben we besloten om als we een gezond kindje in onze armen mogen nemen dat we dan terug gaan naar duitsland.

    Ik moet nog 13 dagen wachten tot ik nieuws heb. Ik heb dus op de 29ste een positieve ovu test gehad, flink aan het klussen geweest en nu dus wachten.
     
  7. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Pluys, heb jij een persona? Ik zit er aan te denken omdat te gaan doen maar ik twijfel nog een beetje, ben bang dat ik dan te veel met het zwanger worden bezig ben.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je voorlopig niet meer terug wilt naar duitsland. De confrontatie is inderdaad hard. Nou moet ik zeggen dat ik een schat van een gyn heb, hij heeft alle begrip voor mij en neemt altijd de tijd voor mij.
    Vanmiddag toen ik weg ging zei hij, ik hoop je snel weer te zien. Dat soort kleine dingen maakt voor mij weer een groot verschil.

    groetjes conny
     

Deel Deze Pagina