Omg ik ging net testen en zie dit binnen 5 minuten verschijnen op beide testen. De gemarkeerde test is de action early en die lichtere is de gewone van action. Zeg me aub dat de early geen vals positieve tests geven!!
Dank jullie wel allemaal! Ik kan het nog steeds niet geloven, maar ben blij dat jullie ze ook zien hopen dat ze mooi op zullen lopen. Ik zal straks kijken hoe de testen op zijn gedroogd. @Jajo ik zit op 12 dpo. Mijn nod is 3 oktober.
Hier ook: je bent hartstikke zwanger!!! Ik snap dat je nog even een slag om de arm houdt tot je nod, maar dit is echt positief
Ik zie ze ook duidelijk hoor! Gefeliciteerd! En wauw, zo snel ook, ronde 4 toch? Ben jaloers! Mag ik vragen wat de gevoeligheid is van de Action early? Staat dat toevallig op de verpakking? De gewone is dacht ik 25. Wil ze namelijk ook gaan halen .
Dankje meis! Aangezien de gewone nog echt een tuurstreep is, vind ik het nog erg spannend! Ik ben pas echt opgelucht als ik de test op zie lopen. Voor nu ben ik erg dankbaar dat ik überhaupt een streep te zien krijg Dankje! Klopt idd ik zit in ronde 4. Daarom ben ik ook erg dankbaar! Hopelijk is het bij jouw ook snel raak! Ik zal zo de doos uit oudpapier halen en kijken wat er op staat