Hi Na een paar miskramen ben ik nu weer 6 weken zwanger. En zo misselijk, dat het mij beperkt in mijn doen en laten. Van de HA heb ik emasafene zetpillen gekregen, maar net als bij mijn vorige goedgelopen zwangerschappen doen ze weinig voor mij. Ik heb 2 kinderen, en beide zwangerschappen ben ik misselijk geweest tot moment van bevalling met overgeven etc. En nu dus nog misselijker dan toen. Kans is heel groot dat het dit keer weer de 9 maanden duurt en ik zie er nu al als blok tegenop. Ik weet niet meer wat ik nog kan doen tegen de misselijkheid, om het iets dragelijker te maken. Crackertjes bij opstaan, en al die andere tips heb ik geprobeerd, en niets baat. Misschien dat jullie nog iets weten? Alvast bedankt. Limmeke
Hoi limmeke, Wat vreselijk vervelend voor je! Ik kan heel goed begrijpen dat 9 maanden er voor jou uitzien als de mount everest met een sneeuwstorm! Vraag bij je huisarts of je iets anders kan krijgen dan emesfane, er bestaat wat sterkers dan dit. Helaas zul je het met de medicijnen moeten doen want de tips die ik je kan geven die heb je gegarandeerd al 3x gehoord. Houd in de gaten dat je niet uitdroogt! Imke
dank je voor je antwoord. bij mijn vorige zwangerschappen heb ik domperidon zetpillen gehad, maar lees nu overal dat ik die beter niet kan gebruiken tijdens zwangerschap. zal HA morgen nog keer bellen met de vraag om iets anders. groetjes
Helaas.. HA geeft aan dat ik pech heb als deze pillen niet werken bij mij. In zijn grote boek kon hij niets terugvinden.