Ik laat de hele boel sugaren. Met een draaiende beweging met de hand wordt er een suikerpasta op de huid met haren aangebracht. Door de draaibeweging kan de pasta goed hechten aan de haartjes en niet aan de huid en het overtollig haar wordt verwijderd. Is een gebruik wat oorspronkelijk uit het Midden Oosten/Arabische wereld komt. Super hygiënisch, geen ingroeiers en je huid word er door de suikerpasta super zacht van. Ik doe allen oksels en brazilian, maar ik zweer er bij. Wat je ook zou kunnen proberen is een spul van het merk Gigi, anti bump heet het volgens mij. Moet je eerst je huid scrubben en daarna de ingegroeide plekjes aantippen. De volgende dag is het bultje geslonken en kan je het haartje met een pincet eruit trekken. Werkte bij mij altijd goed. Maar nadat ik ben gaan sugaren heb ik helemaal geen ingroeiers meer gehad. Succes. Jaleesa
Ja dat sugar-en is misschien wel een goede optie. Je zou het zelf moeten kunnen maken maar tis mij nog nie gelukt....weer eens opzoek naar het ideale recept ervoor. Bedankt Jaleesa!