ingegroeide teennagel!

Discussie in 'De lounge' gestart door mad, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    he meid ik ken het :(
    ik heb ook zo'n operatie gehad waarbij de onder verdoving je nagel tot je nagelriem verwijderen. ik vond het verschrikkelijk! die verdoving heeft me veel pijn gedaan maar daarna was ik blij dat ik het had laten doen.

helaas lijkt het bij mij te hebben geholpen want het komt steeds terug. ben te bang om me weer te laten helpen maar een goed sodabadje en daarna wat betadine wil ook wel eens helpen.

succes meid.

2. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    o god er staat me echt heel wat te wachten als ik dit zo lees :( :confused:

maar nu doet het ook gewoon teveel pijn en de dokter niet bellen is uitstel van .... want ik krijg m er echt zelf niet uit :cry: heb al gepield.... geweekt geknipt met een naald, alles, maar hij zit te ver en te diep :evil:

en dan nog... ook al gaat er eronder vandaan... dan zal hij er volgende maand weer tussen zitten :(

ga morgen de dokter bellen ....

3. Shelly

Shelly Actief lid

23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    probeer een watje eronder te duwen,dan doet 't meteen minder pijn! en je moet 'm juist niet korter maken!

4. Shelly

Shelly Actief lid

23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    bij mij groeide er zelfs wild vlees naast!
    en ze haalden het bij mij tot de knokkel weg, bleerggh

5. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    au au AUW als ik dit zo lees voel ik het gewoon in mn tenen :(
    ik heb er ook wel last van, maar niet iedere keer ofzo hihi, en dan priegel ik gewoon een beetje met een pincet om het eruit te wippen hiihi :oops:

6. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik zweer bij de pedicure! nadat ik 3 jaar geleden niet meer kon lopen van de zere teen en zij er een pin van 1 cm uit punnikte, heb ik gezworen nooit meer zelf mijn nagels te knippen.

Ik ga elke 6 weken naar mijn pedicure. In het begin raar dat iemand aan je voeten zit, maar ze zegt dat ik de mooiste voetjes van haar klantenbestand heb!

En je krijgt op het laatst lekkere voetenmassage.......heerlijk!

7. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    nou meiden wou jullie ff melden dat hij er gister uit is gehaald! :p

ben bij de dokter geweest! 2 prikken in m teen 10 minuten moeten wachten en daarna is hij eruit gehaald! leek wel of m teen er werd af gerukt :( maar met de verdoving voel je niets!
    thuis begon t wel al zeer te doen en t verband knelde ook omdat het dik werd dus dat heb ik er maar weer afgehaald :rolleyes: nu vannacht goed geslapen... je ziet nog wel dat het dik is en wat bloed hier en daar maar dit voelt al 10 keer beter dan dat het was! de dokter zei ook dat hij flink erin zat en dat er al veel litteken weefsel was....

bedankt voor jullie medeleven allemaal :)

8. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Heb ik ook vaker last van!
    Ga ervoor naar een pedicure!
    Moet ik zelf betalen!
    Geen idee of je het via de verzekering/belasting terug kunt vragen.
    Dacht het niet! Toch?

Liefs Marjo

Deel Deze Pagina