De zon schijnt hier errug fel! Blauwe lucht met hier en daar een wolkje. Gelukkig nog geen tekens van onweer hier...
Was er onweer voorspeld dan? ...heb nergens opgelet...hier Flevoland nog niks aan de hand...heb de deur zelfs open zulk lekker weer is het 8)
Nou hier heeft het ook even flink geonweerd en geregend. Echt heldere flisten die je goed kon zien gevolgd door een oorverdovende donder, brrrrrrrrrrr. Kylian werd er wakker van maar legde zich wel weer om verder te dutten toen het minder werd. Ik wilde niet meteen in paniek (ik vind onweer echt verschrikkelijk) naar boven rennen omdat hij het niet echt eng leek te vinden. Groetjes Anita
Hier heeft het net zo hard geregend dat Kaylee er wakker van werd... Ze ligt nu een beetje te piepen in bed, ik hoop dat ze nog ff in slaap valt want ze heeft nou echt te weinig geslapen Maar nog geen onweer gezien...
Laat het daar maar blijven, want ik ben als de dood voor onweer, vooral als ik er lopend of op de fiets door heen moet. Dat geflikker en die donder, da's niks voor mij Vroeger kroop ik altijd onder de dekens als het 's nachts onweerde.
Heerlijk juist onweer! En hier kan het echt spoken hoor op het eiland! Ik heb regelmatig bliksem in de tuin gehad, dat is dan ook weer iets minder, maar voor de rest vind ik het wel iets hebben! Ik heb hier trouwens ook die orkaan meegemaakt Ivan, dat was in september 2004, toen dacht ik echt dit is het einde van de wereld en toen was ik wel een beetje bang, want wat ik toen meemaakte met onweer en regen had ik echt nog nooit meegemaakt! Ivan's staarde woeide even over dit kleine eilandje heen, brrrrrrrrrrrrrr, dat was niet leuk!
Hier is een strak blauwe hemel en heerlijk zonnetje, ik zou willen dat ik naar buiten kon om er lekker van te genieten maar helaas moet nog even aanwezig zijn op het werk...nog 22 minuten! haha..