Laatste fles weigeren bij papa

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door raspberry, 20 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

He meiden,

nou, de titel zegt het al: de laatste voeding overdag, dus die van rond het avondeten, weigert Thirza bij papa uit de fles te drinken. Omdat ik 2 avonden werk, is het toch wel handig als ze dat gaat doen, want nu is het steeds drama :( Zoals vanavond ook weer. Ze had dan om half 6 bij de gastouder nog 180 cc gedronken, (dus we hoopten beiden dat ze het tot half 9 zou gaan redden: dan zou ik thuis zijn), maar om kwart voor 8 was het brullen! Superhonger, maar pertinent weigeren de fles te drinken bij papa.
    Ton ik thuiskwam en haar overpakte, werd ze direct stil en viel als een idioot aan op m'n borst...

Meer die hier ervaring mee hebben en hoe hebben jullie het opgelost?

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    mijn ventje valt me ook vaak aan als ik thuis kom.... Zodra ik hem begroet en knuffel wil hij drinken. Als ik hem ddan nogeven weg leg, begint hij te brullen! Hij drinkt overigens wel zijn flesjes op tijd bij papa, maar ook al heeft hij net een uur geleden 180cc op, dan wil hij toch nog ff bij mama liefde/melk bijtanken..

Misschien kan het helpen als je een nacht met een shirt van je man slaapt en dat je man dat shirt aantrekt tijdens de fles? heb gehoord dat dit weleens kan helpen, zelf geen ervarng mee hoor...
    verder zou ik het ook niet weten....

3. raspberry

Ja, het stomme is dat het inmiddels overdag wel gaat. Maar net alsof ze dan 's avonds te moe is en dan wil ze niks meer van papa. Brullen en brullen, laatst dus rustig een uur. Niet echt fijn als je dan in de auto naar huis moet :( Ik houd me aan de regels, rij zo hard als ik mag, maar jeetje, wat zit ik gestresst achter het stuur dan :(

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

en als je thirza nu eens in een wipper legd endan zo de fles geeft? dat was hier de oplossing bij papa wilde fynn ook niet drinken we hebben hem toen in de wipper gelegt en zo gegeven en nu wil het wel

5. raspberry

Nou, we gaan het eens proberen, :) Dat is eigenlijk het enige wat manlief nog niet geprobeerd heeft, :)
    Ga eens even een stappenlijstje voor hem maken...

Deel Deze Pagina