Ik weet dat die kinderstoelen er zijn en van verschillende merken. Wie heeft er ervaring mee en welke hebben jullie. We willen em gebruiken voor ons meisje van 5 maanden om bij ons aan tafel te zitten, achterover dus.
Bloom heeft het en er is ook een chicco. De laatste hebben wij gehad maar vond het zelf een rotstoel.
die chicco lijkt erg op die van fischer price en die hebben wij, vind het zelf juist wel een enorm fijn ding,
Wij hebben de top mark! Die heb je geloof ik in een soort van "kappersstoel" (met wieltjes eronder, die hebben wij ) maar ook in een gewone versie... Ik vind het een erg fijne stoel!
Mijn dochter (die wel wat klein van stuk is) zat er echt niet goed in. Ze hing er echt in. En ik vond em te groot en te lomp en hij kon niet fijn bij de tafel staan. Ben uiteindelijk overgestapt op een tripptrapp
Wij hebben de koelstra dino voor onze dochter, kan in drie verschillende standen. Fijn op te klappen waardoor je hem makkelijk weg zet en niet zo groot van stuk is. Tevens kan het etensblad in verschillende standen er op gezet worden en er zit een gordeltje in. Wij zijn erg te spreken over deze stoel en onze dochter zit er prima in. Succes met uitzoeken!
Ik heb de chicco en ben er zeer tevreden over. Vind het wel een lomp gevaarde, maar inderdaad in 3 standen te zetten, en ook in hoogte verstelbaar. Maak nog steeds iedere dag dankbaar gebruik van de 3 standen.
Hier ook de chicco, maar mijn dochter hangt er ook in. Moet haar telkens weer recht zetten. Het is wel een grote stoel en daarom twijfelde ik ook. De mevrouw in de babydump zei toen dat ze er natuurlijk ook nog in zitten als ze groot zijn dus dat heeft me overgehaald. Nu zou ik liever een tripptrapp hebben, maarja daar heb je op jonge leeftijd nog niets aan! Opzich vind ik de Chicco Polly wel een fijne stoel verder.
wij hadden de bloom fresco.. leek ons ideaal, maar veel te groot, zwaar, dochter hing er erg in en is niet eens heel klein/slank.. Ze zat er echt niet graag in dus verkocht. Nu overgestapt op de tripp trapp en echt zeer tevreden. Er is nu ook een newborn set voor te koop. Is alleen wel duur volgens mij..
Hij begonnen met een,heelijk ding wel erg groot en log maar kan geheel plat en op tafel hoogte en zithoogte. Net een soort wipper maar dan op verstelbare hoogtes,heerlijk ding.Maar echt goed zitten kunnen ze er niet in. Wij zijn daarna (toen tim zelf kon zitten)overgegeen op de triptrap met babyseat. Zit zijn zuster ook nu in en ze kunnen er een heel tijd in mee.
Wij hebben deze stoel: Peg-Prego Primapappa Newborn | Kinderstoelen | Baby-Dump En ik vind het echt een geweldige stoel! Ben er echt heel tevreden over. Ons zoontje kon er al heel vroeg in zitten en kon daardoor lekker bij ons aan tafel zitten (zelfde hoogte). Dit in tegenstelling tot de bekende houten stoelen waar hij nu (10 maand) zelfs nog maar amper in kan zitten. De stoel is overigens ook iets minder lomp dan de Chico Pollo en mijn zoon zit er heel goed in. Gaat zeker niet hangen. Met één hand zet je de leuning in een andere stand. Daarnaast kun je ook heel eenvoudig in één handeling het zitgedeelte op een andere hoogte zetten. Door de gladde bekleding is de stoel heel goed te reinigen. Ook is het mandje onder de stoel heel handig als extra opbergplek. Al met al absoluut een aanrader!
Wij hebben de Bloom fresco loft en ben er heel erg blij mee. Ze ligt/zit er al van af haar geboorte in. Ze is onderhand al 10 maanden en vind het heerlijk om in de stoel te zitten. Ze zit er niet alleen in tijdens het eten maar als we televisie kijken zit ze ook in de stoel mee te kijken.
hier chico omdat het juist zo groot is, ik heb een enorme jongen.hij zit er graag in.geen problemen mee gehad. ik had wel liever iets met meer stijl,maar mijn jongen was al in maat 86-92 met 8 maanden oud.dus alles was klein.we hebben met hem naar de winkel gegaan waar ze echt alles in de show room hebben staan, en gewoon test zitten dan...en deze zat het beste.
de x adventure heeft ook een stoel die in 3 satnden kan, en ook in hoogte verstelbaar. deze hebben wij en zijn er erg tevreden over!