wanneer terug seks na keizersnede?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door grace20, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi ik vraag me eigenlijk af wanneer je trug sex mag hebben na een keizersnede? ik ben 2 weken geleden bevallen met keizersnede en ik heb nu al bijna niets meer van bloedingen zo af en toe nog eens. ik ben niet bang om pijn te hebben ofzo maar ik ben eerder bang voor infecties of weet ik veel de baarmoeder die daar nog niet tegen kan ofzo?

groetjes grace

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik had na de ks pas na een maand of 3/4 weer puf/zin haha dus ik zou het niet weten. Misschien kun je even je gyn/vk bellen om te vragen wanneer het weer kan.

3. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Het mag van de gyn weer als je niet meer bloedt, als ik het me goed herinner. Maar wanneer je weer wilt is inderdaad een ander verhaal, haha!

4. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ok dan zullen we best nog even wachten want het bloeden is nog niet helemaal gedaan! ik heb er geen probleem mee om direct terug te klussen hoor! ik heb een heel goed herstel en bijna geen pijn meer en het is nog geen 2 weken geleden haha

bedankt voor de reacties xxx

5. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    zelfde hier...
    De eerste weken ook last van herstel en pijn.

Na een week of 7-8 was ik pas terug in staat om seks te hebben :p :oops:

6. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Haha ik wilde na 2 weken ook al weer hoor! Het leek juist of ik mijn man alleen maar interessanter vond?! Gewoon weer gedaan zogauw het bloeden was gestopt, voor de veiligheid met condoom ivm infectie en evt. opnieuw zwangerschap. Ik was na 4 weken alweer gewoon ongie, dus mijn cyclus is meteen na de ks weer op gang gekomen.

7. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Na mijn eerste keizersnede heb ik zo een drie maand gewacht, maar dat kwam echt wel door de schrik om pijn te hebben!
    Na de tweede heb ik na twee weken al sex gehad, wel heel voorzichtig, maar het deed gelukkig geen pijn!

Als je er klaar voor bent en jullie zijn toch nog voorzichtig dan kan het volgens mij geen kwaad hoor!

8. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Het mag al van zodra de bloedingen stoppen, en mijn vk zei vanaf ongeveer een maand.
    Ik had er persoonlijk de eerste twee maanden geen zin in, ook denk ik dat borstvoeding er een rol in speelt, omdat je een band opbouwt met je kleintje, wat zeer lichamelijk is, en die borsten hebben nogmaar én functie; melk geven. Sexy voel ik me dus totaal niet meer met die melkgevende borsten.
    Maar gewoon doen als je je er klaar voor voelt.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hier na 2,5 week :oops:
    Ik had ook telkens maar zo'n zin! echt erg hahahaha

En van de melkboebies heb ik echt geen last... die zijn van Dean als hij honger heeft en van papa wanneer we sex hebben. Dat staat voor mij totaal los van elkaar.

10. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    True! Maar hier krijgt mijn man een melkdouche tijdens seks.

Erg opwindend hoor, seks hebben met pads en een voedingsbh aan! :)

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihi owjee! Ja dat is minder sexy inderdaad. Gelukkig houden mijn borsten zich koest :D

Deel Deze Pagina