hoi ik vraag me eigenlijk af wanneer je trug sex mag hebben na een keizersnede? ik ben 2 weken geleden bevallen met keizersnede en ik heb nu al bijna niets meer van bloedingen zo af en toe nog eens. ik ben niet bang om pijn te hebben ofzo maar ik ben eerder bang voor infecties of weet ik veel de baarmoeder die daar nog niet tegen kan ofzo? groetjes grace
Ik had na de ks pas na een maand of 3/4 weer puf/zin haha dus ik zou het niet weten. Misschien kun je even je gyn/vk bellen om te vragen wanneer het weer kan.
Het mag van de gyn weer als je niet meer bloedt, als ik het me goed herinner. Maar wanneer je weer wilt is inderdaad een ander verhaal, haha!
ok dan zullen we best nog even wachten want het bloeden is nog niet helemaal gedaan! ik heb er geen probleem mee om direct terug te klussen hoor! ik heb een heel goed herstel en bijna geen pijn meer en het is nog geen 2 weken geleden haha bedankt voor de reacties xxx
zelfde hier... De eerste weken ook last van herstel en pijn. Na een week of 7-8 was ik pas terug in staat om seks te hebben
Haha ik wilde na 2 weken ook al weer hoor! Het leek juist of ik mijn man alleen maar interessanter vond?! Gewoon weer gedaan zogauw het bloeden was gestopt, voor de veiligheid met condoom ivm infectie en evt. opnieuw zwangerschap. Ik was na 4 weken alweer gewoon ongie, dus mijn cyclus is meteen na de ks weer op gang gekomen.
Na mijn eerste keizersnede heb ik zo een drie maand gewacht, maar dat kwam echt wel door de schrik om pijn te hebben! Na de tweede heb ik na twee weken al sex gehad, wel heel voorzichtig, maar het deed gelukkig geen pijn! Als je er klaar voor bent en jullie zijn toch nog voorzichtig dan kan het volgens mij geen kwaad hoor!
Het mag al van zodra de bloedingen stoppen, en mijn vk zei vanaf ongeveer een maand. Ik had er persoonlijk de eerste twee maanden geen zin in, ook denk ik dat borstvoeding er een rol in speelt, omdat je een band opbouwt met je kleintje, wat zeer lichamelijk is, en die borsten hebben nogmaar én functie; melk geven. Sexy voel ik me dus totaal niet meer met die melkgevende borsten. Maar gewoon doen als je je er klaar voor voelt.
Hier na 2,5 week Ik had ook telkens maar zo'n zin! echt erg hahahaha En van de melkboebies heb ik echt geen last... die zijn van Dean als hij honger heeft en van papa wanneer we sex hebben. Dat staat voor mij totaal los van elkaar.
True! Maar hier krijgt mijn man een melkdouche tijdens seks. Erg opwindend hoor, seks hebben met pads en een voedingsbh aan!