Hoe lang vloeien na de bevalling?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Iwish, Oct 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iwish

Iwish Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik ben 6 weken geleden bevallen en sinds gisterochtend vloei ik weer alsof ik ongesteld ben. De dagen daarvoor was het zo goed als over. Kan het vloeien zomaar weer beginnen en of zal dit mijn eerste menstruatie alweer zijn? Kan het me niet voorstellen. Het is ook een beetje gevoelig aan de onderkant. Ik voel druk op mijn vagina/bekkenbodemspier.
    Ik weet dat 6 weken vloeien normaal is maar ook dat het zomaar weer begint als het al bijna over is. Ik vloei helder rood bloed.

Liefs,
    Iwish

2. Kelly83

Kelly83 Actief lid

Sep 11, 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Denk wel dat het je ongesteldheid weer is hoor.

3. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

Apr 13, 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Geef je borstvoeding of flesvoeding? Bij borstvoeding blijft je menstruatie normaal langer weg. Bij flesvoeding komt dit veel eerder, dus het zou sowieso kunnen.

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    het kan idd je menstruatie zijn

ik had het dat ik 3 weken vloeide toen 1 week niet en toen weer wel en dat was mijn menstruatie
    ik gaf wel flesvoeding ;)

5. Iwish

Iwish Niet meer actief

Oh dus het zou best mijn eerste ongi weer kunnen zijn. Getsie. Ik heb 1 week borstvoeding gegeven en ben daarna gaan afbouwen met de kolf.
    Dus dat heeft in totaal wel 3 week geduurd. Ik hou het wel even in de gaten...tja...dat heb je nu wel weer he...ongi...wat is zwanger zijn toch relaxed.

Liefs,
    Iwish

Share This Page