Ik ben benieuwd of jullie PMS ook is veranderd na de zwangerschap! Vóór de zwangerschap had ik weinig klachten (beetje buikpijn, wat sneller in tranen, maar verder niet) en dit had ik alleen tijdens de eerste 2 dagen vd menstruatie. Nu begint mijn hormonale huishouding al een week vóór de menstruatie te rommelen!! Extreem moe, erg hongerig, veel rugpijn en pijnlijke borsten. Extra lastig vind ik dat dit ook de eerste symptomen van mijn zwangerschap waren en ik nu steeds hoop dat dl een brusje krijgt Wie herkent dit?
Ik heb dit ook allemaal erger gekregen na mijn bevalling en heb het nu nog steeds erg vervelend indd hier ook met een brusje bezig en dan is dat wel valse hoop steeda
Hier juist andersom, had altijd enorme PMS en voelde het een week van tevoren aankomen. Nu nergens last meer van, m'n ongesteldheid kwam uit het niets voor mijn gevoel
Ik voel nu zelfs m'n eisprong, dan is het een paar dagen wat lichte buikpijn en dan komt de extra rugpijn, vermoeidheid, de pijnlijke borsten, prikkelbaarheid....vreselijk en kan me voorstellen dat wanneer je voor een kindje bezig bent het verwarrend kan zijn.