Ingeleid worden

Discussie in 'De bevalling' gestart door Zebraman, 6 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Hi allemaal,

    Morgenochtend heb ik een afspraak met de gynaecoloog in het ziekenhuis om het over inleiden te hebben.

    Psychisch en lichamelijk ben ik helemaal op en de verloskundige vond het vandaag dan ook een goed idee om me door te verwijzen voor een inleiding.

    Hoe lang zat er bij jullie tussen de afspraak bij de gynaecoloog en het daadwerkelijk inleiden? Ik vind het wel spannend hoor! :eek:
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Donderdag of vrijdag laatste check (ik liep al bij de gyn al voor 30 weken) maandag konden ze starten met primen. Helaas geen succes en pas vrijdag konden ze vliezen prikken na meerdere behandelingen om ontsluiting te bevorderen.

    Heb bij de eerste meegemaakt dat ik donderdag laat in de middag de afspraak had bij de gyn en de ochtend erop al werd opgenomen omdat ze plek vrij hadden.
     
  3. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Met 39+5 medisch geworden ivm hoge bloeddruk. 40+5 gesprek gehad om in te leiden het was 35 graden buiten en ik voelde mij daardoor niet zo lekker. 40+6 ballonnetje geplaatst savonds. Volgende ochtend om 9:00 weeen opwekkers (vliezen waren te stug en wilde niet kapot) 18:39 is ze geboren met precies 41 weken
     
  4. Elisa199

    Elisa199 Actief lid

    15 aug 2020
    237
    153
    43
    Hangt helemaal van de situatie af hoe lang het duurt voor ze je inplannen en of er ruimte is. Als het spoed is kun je direct terecht. Ik werd rond 39 weken in de avond door de verloskundige gebeld vanwege zwangerschapscholestase dat uit bloedtest was gebleken. Die avond nog in ziekenhuis geweest, ik moest de dag erop terugkomen voor de inleiding. Hangt er dus maar net vanaf hoeveel haast er nodig is dat de baby komt. Dat zal de gynocoloog samen met je inschatten.
     
  5. Elisa199

    Elisa199 Actief lid

    15 aug 2020
    237
    153
    43
    Sterkte overigens, vervelend dat het nu zo zwaar is. Maar je bent er bijna!
     
  6. Zebraman

    Zebraman Bekend lid

    26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Bedankt voor jullie reacties dames!

    Inmiddels heb ik duidelijkheid gekregen en mag ik mij morgenavond al melden en gaan we de inleiding starten!
     
    bozoe vindt dit leuk.
  7. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Verschillend

    1e keer - dinsdag laatste check gynaecoloog, s avonds een ballon en smorgens ingeleid

    2e keer - zelfde als de eerste keer

    3e keer - vrijdags laatste check, zondag s avonds melden voor een ballon, maandags ingeleid.
     
  8. Elisa199

    Elisa199 Actief lid

    15 aug 2020
    237
    153
    43
    Spannend! Ik hoop voor je op een voorspoedige bevalling!
     
    Zebraman vindt dit leuk.
  9. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Ik had een geplande inleiding. Maandagmiddag een ballonnetje, dinsdagochtend eruit en begonnen met inleiden. Dinsdagavond bevallen.
     

Deel Deze Pagina