Welk park is leuker met een peuter en baby? In het Meerdal schijnt een mini Baluba te zitten, is die leuk? En huttenheugte ligt naast Plopsa indoor, is dat een aanrader? Welk zwembad is het leukste en heeft het leukste kinderbad? Waar zijn de leukste omgevingsuitjes mogelijk? Ik overweeg ook Heijderbos of Erperheide nog, beiden erg leuk, maar daar zijn we al eens geweest.
Wij zijn vorig jaar naar de huttenheugte geweest, was erg leuk en veel te doen. Wat ik het mooie aan de huttenheugte is dat alle voorzieningen overdekt zijn. Het zwembad vond ik ook top, lekker warm water en een apart peuterbadje. We zijn toen niet naar plopsaland geweest omdat zoon nog maar 3 maanden was.
Ik vond meerdal erg leuk, maar het kinderbadje is erg klein! De baluba is klein maar was wel een succes. Wij gaan over 7 weken naar huttenheugte voor het eerst dus daar kan ik nog niks over zeggen
Ik zou zeggen huttenheugte! Meerdal is erg klein met de baluba en het zwemgedeelte voor de kleintjes.
Ik zou ook huttenheugte doen.. Wij gaan in april ook weer terug ons zoontje vind Plopsa geweldig.. Tip koop wel daar je kaarten bij op de center parcs site voor de hele week dan ben je een stuk goedkoper uit
Allebei leuk maar ik vond met kleine kids de huttenheugte het leukst. Ik vind plopsaland absoluut een aanrader.
Huttenheugte! Wij vonden de aquamundo van het Meerdal zeer tegenvallen. Wij hadden ook nog de pech een brief in het huisje te vinden dat het peuter doe bad gesloten was in onze periode. Als oplossing hadden ze een extra lijn in her golfslagbad gelegd en de golven maar 1x per uur ipv elk half uur. Meisjes hebben zich toch wel vermaakt maar wij baalden eerst wel...
Hutteheugte is wel erg groot! Plopsa is wel erg leuk! Meerdal is leuk en gezellig! Wij gaan in maart weer
Wij zijn in Meerdal geweest en dat is ons toen goed bevallen. Was één van de eerste keren in zo'n park. We hebben sindsdien wel in mooiere huisjes gezeten, moet ik zeggen. Landal landgoed 't Loo, om maar een voorbeeld te noemen. Zwembad iets minder, huisjes beduidend mooier, net zo leuke binnen speeltuin.
Ik kan niks over Huttenheugte zeggen maar Meerdal vonden wij erg leuk maar onze zoon is alweer wat ouder dus die heeft niet in het peuterbadje gezeten. Er zijn genoeg verschillende zwembaden waar je met de kinderen kan zwemmen. En de Baluba is best leuk hoor, ons zoontje van 6 heeft zich er prima vermaakt.