Het klinkt idd een beetje raar, maar misschien in haast getypd? En wat is je vriend puberaal, een eikel, een ongelofelijke onbeschofte lul. Jou zeggen dat jij maar moet vertrekken terwijl jij zwanger bent. Jeetje... En dan ook nog zoveel liegen, geloof me meid je bent echt beter af zonder deze freak. Het doet pijn natuurlijk, maar je komt hier sterker uit. Je wilt je kindje toch niet zo' n vader geven? Je kindje verdient beter, en jij ook!!! Achteraf ben je blij dat hij bij haar is, want als ik het zo hoor zal hij ook niet goed voor haar zijn. En wat is zij een bitch, niks zeggen.. wees dan op zijn minst eerlijk denk ik dan. Maar goed, kortom: je kun t alleen, jou kindje verdient t beste en samen redden jullie t wel... hartstikke veel sterkte!!!
Ik dacht dat mijn ex een eikel was. Ik ben met 16 weken zwangerschap plots in de steek gelaten omdat het te snel ging voor hem en hij niet met mij verder kon blabla. Zijn nu al een paar maanden uit elkaar en heb voor mijzelf gekozen, en ik zal je vertellen het was zwaar. Keihard, moeilijk, verdrietig. Maar ik heb zoveel kracht in mijn lijf gekregen door dit mee te maken afgelopen maanden. Beste keuze ooit om voor mezelf te kiezen! En dat blijf ik altijd doen. Echt meid kies voor jezelf en het komt echt goed. Ik ben 5, 6 maanden alleen nu en ik heb het ook overleefd! Zorg dat je goed opgevangen wordt met mensen die om je geven, echt om je geven! Je hebt veel steun nodig. Maar je komt er echt! Dikke knuf
Poeh wat een eikel van een vent! Jij verdient veel beter!! Het is heel moeilijk te verkroppen en zeker nu je zwanger bent, maar laat m gaan. Negeer m! Je wordt er alleen maar sterker door en ergens is er een man die heel lief voor je zal zijn over een tijd als je eraan toe bent...niet zo kl**tzak!
Dankjulliewel voor alle steunende reacties. Ondertussen een halve soap serie beleefd maar de huurbaaa heeft de sleutel gister vervangen en mij er eentje gegeven zodat ik rustig m'n spulletjes kon pakken.. Hetzelfde is gebeurd bij haar huisje want haar ex heeft dus ook het slot laten vervangen(zelfde huurbaas) ik word ontzettend bijgestaan door de buren daar en de huurbaas zat al niet op dit soort gehannes te wachten. Nu morgen de laatste spullen halen en dat stuk is voor mij afgelopen. Hij moet contact opnemen met de huurbaas voor z'n spullen want heb die spullen allemaal op een hoop gezet. (mocht hij het niet ophalen kan de huurbaas het makkkelijker weghalen). Ondertussen probeert m'n ex contact te zoeken via elke mogelijke manier, fb, sms, mail etc.. Heb alles genegeerd en ben er ook klaar mee.. het begint me nu langzaamaan wel zwaar te worden want het kost me zoveeel energie... Gelukkig heb ik heel veel steun en ook uit jullie woorden haal ik heel veel steun. Daarvoor mijn dank. Thnx
Jeetje. Ik ben zelf ook 19. Ik moet er niet aandenken met een vent van 31 te gaan...Bah (Laten we even voorop stellen dat ik sowieso al geen man hoef die een vrouw heeft...Zwanger of niet). Maar wat een ontiegelijke zak van een vent zeg! Hij komt er wel achter wat hij achterlaat. Heb er geen woorden voor. Kies voor jezelf (en natuurlijk de kleine in je buik!). Heeel erg veel sterkte toegewenst.
Verdrietig zeg!! Knap dat je doorpakt want aan zon l*l van een vent mis je niks. Zoals iemand al zei, ze verdienen elkaar. Kan je niet gewoon in het huis blijven of is het te duur alleen? Ik vind nl. Dat jij er zwanger meer recht oP hebt dan hij.
Dapper van je! Heel erg goed gedaan!!!!!! Denk aan je baby!! Ik vraag me ook af of je mag blijven wonen daar. Zou wel fijn zijn als jij gewoon woonruimte voor jezelf hebt.
Meid. Ik heb respect voor jou. Heel knap hoe je hier mee omgaat. Er komt een dag dat je terugblikt en blij bent dat het zo gegaan is. Dat je leven rustig en leuk is, genietend met je kleine meisje en misschien wel of niet een leuke vent. Eentje die je jou wel waard is. Laat je ex lekker samen met een 19 jarige hokken. Hij komt binnenkort tot het besef dat ook een jong blaadje zo haar grillen heeft.
Ga zo door echt. Laat hem maar voelen hoe het is om in de steek te worden gelaten. Wat ik alleen niet snap van die vent is dat hij het zielig vind dat ze 2 honden heeft en een kind van 5 maand, En jij dan jij draagt goddorie een kind van hem en dat is niet zielig. Laat hem maar gaar koken en flink op zijn bek vallen
Aan zo een vent heb je echt helemaal niks en daarbij gun ik je dochtertje niet zo een vader. Focus je lekker op dat kleine wondertje in je buik en niet op iemand die na 2,5 week relatie?? zijn vriendin en ongeboren kindje verlaat. Ik zou ook zeker zorgen dat hij je kindje niet erkent en geen gezag krijgt. (Je hebt dan alleen geen recht op alimentatie) Veel sterkte in deze lastige tijd en veel geluk met je dochtertje.
Oh meid toch...... Focus jezelf op je kleine in je buik en op de toekomst! Goed dat je voorjezelf heb gekozen en fijn dat je lieve mensen heb in je omgeving waarop je terug kan vallen! Het doet zeer maar bedenk goed...relaties kunnen over gaan maar een ongeboren kind die hier allemaal niet om gevraagd heeft in de steek te laten is onmenselijk! Bedenk aub goed wat je gaat doen als hij straks ineens bij draait en je weer de hemel op aarde beloofd (als hij dit gaat doen he) iemand die een zwangere vrouw al laat zitten voor n andere doet dit ook als er al eenmaal kindjes zijn en die pijn wil je jezelf en je kleine niet aandoen (jij thuis hij bij de buurvrouw). Ik wens je heel veel kracht en wijsheid toe samen met je kleine wondertje! Mijn ex verliet onze relatie toen ik 16 weken in verwachting was. Het is zwaar (geweest) maar nu, me zoon is 3.5 lijk ik alles aan te kunnen en jij.....kan dit nog veel beter!!!!
Jemig wat een verhaal! Wat een drama meid! Jemig wat kunnen mensen ineens een kolder krijgen en veranderen! Hopelijk kan je desondanks hij de vdr van je kind is, inzien dat jij en je kindje beter verdienen. Weet je lieve schat. Beiden denken niet na met gezond verstand! Laat hem kiezen voor deze ellende en laat hem jou niet meenemen in deze neerwaartse spiraal. Als hij denkt dat hij beter krijgt bij een meid van 19 met een kind, wens ik hem veel geluk. Alsof je voor 2 kinderen zorgt! Een meid van 19 heeft ook nog een puberbrein, en is nog volop in ontwikkeling. En helaas mannen ook als het op een kriebel in hun onderste aan komt. Meid je verdiend beter hoor, hopelijk kan je veel steun vinden van naasten!
Pff wat een gedrag zeg. Hij laat je uren in de kou staan, zegt een relatie te hebben ineens met haar terwijl hij nog wat had met jou? Hoezo niet goed bij zn kop. Wees inderdaad maar blij dat je er nu achter bent gekomen en niet pas nadat de kleine er is. Zo'n klaploper hebben jullie niks aan. Mn ex was ook zo'n leugenaar die vanalles verborgen probeerde te houden. Gelukkig is mn huidige vriend niet zo. Wens je echt heel veel sterkte meis. Het kan nu een onoverkomelijk iets lijken en zwaar zijn, maar neem maar aan van een kind van een alleenstaande moeder 'jullie komen er sterker uit'! Liefs
Meid, eigenlijk heeft iedereen alles al gezegd, maar ik wil toch een bericht plaatsen. Als ik jouw verhaal lees voel ik me echt letterlijk koken van woede. Onvoorstelbaar hoe hij jou heeft behandeld en als hij jou uren in de kou heeft laten staan, terwijl je ziek en zwanger bent blijkt ook maar weer dat hij niks om het kindje geeft. Als je van iemand houdt doe je er alles aan om iemand bij jou te houden, maar wat hij heeft geflikt is onvergeeflijk. Ik hoop echt dat je hier niet aan toegeeft als besluit terug te komen. Hoe haalt hij het in zijn hoofd om de vrouw met wie hij een kindje verwacht zo in de steek te laten en er zonder pardon met een ander vandoor te gaan? Je mag niet toestaan dat iemand jou ooit nog zoveel verdriet doet. Er zijn genoeg vrouwen die het alleen redden met hun kindje en ik weet zeker dat jij dit ook kan. Wees sterk en hou de eer voor jezelf en je kindje hoog. Sterkte!
Alles is eigenlijk al gezegd en ik wil je heel veel rust, sterkte, ruimte en kracht toewensen in de komende tijd. Wat de anderen ook al hebben gezegd, kies voor jezelf en je meisje. Ik wil nog wel even toevoegen dat je ex een persoon lijkt met een psychische stoornis. Zo slap, zo labiel, zo'n onverwachts gedrag, dat leugenachtige, niet durven te zeggen waar het op staat. Dat gedrag is niet van een 100% normaal persoon, zelfs niet van een 'normale' slappe zak die gewoon geen ruggegraat heeft (echt, soms denk ik dat een generatie mannen gewoon niet goed is opgevoed, hoe vaak je niet hoort dat ze altijd om de hete brij heendraaien, niet durven kiezen, hun vrouw (en kind) in de steek laten... wie of wat zou ze zo slap hebben gemaakt?) Al met al is dat zijn probleem en probeer je niet meer met hem bezig te houden. Dat heb je genoeg gedaan en is gewoon zonde van je tijd. Hij is jullie niet waard! Nogmaals heel veel sterkte en vraag om hulp waar je kan, maar probeer hem en zijn grillen te negeren.
Wat een ongelofelijk eikel, daar heb ik gewoon geen woorden voor!! Helaas niet de enige vent die dit flikt bij zijn zwangere vrouw, echt walgelijk gewoon! Maar zoals iemand al zei: lees je verhaal nog een keer, dan kom je zelf ook tot de conclusie dat je aan zo'n kerel niets hebt!!! Dat eerste gelul over "ja ik wilde kijken hoe ze zou reageren" zegt eigenlijk al meer dan genoeg!!
Wat een ontzettende baal hooi is dat zeg. En wat verschrikkelijk dat dit je overkomt nu je zwanger bent. Hopelijk gaat de rest van je zwangerschap voorspoedig en kun je straks lekker van je meisje gaan genieten!! Sterkte!