jeetje ik moet bijna overgeven van dit verhaal echt misselijk wordt ik van mijn maag!! Dump hem en als je niet doet je gaat spijt krijgen meid! IS toch duidelijk hij kiest iemand anders en een kind dat niet eens van hem :S? 31 jaar en gedragen als een puber jeetje hij is echt niet volwassen Run ad dont look back! . voor een tijdje ga je kutvoelen maar geloof mij na een tijd komt het goed je verdient toch beter? en vergeet wat hij je heeft aangedaan denk aan de toekomst! Wat een klootzak!!
Jemig wat een eikel. Heb geen goed woord voor hem over. Je hebt groot gelijk om alleen verder te gaan, hoe moeilijk dit ook is. Maar hoe dan ook, ik vind het heel erg voor jou en je aankomende wondertje en wens jullie dan ook heel veel geluk !
Meis, laat hem echt gaan. Op zo'n man kan je niet bouwen. Ik lees dat hij jullie meid nog niet heeft erkent. Waarom een omgangsregeling als hij wel de lusten wilt maar niet de lasten? Op zo'n iemand kan je gewoon niet bouwen. En dat heb je toch wel nodig. Je hebt zoveel lieve mensen om je heen die je steunen. Richt je daar op en laat hem lekker puberen. Er zijn genoeg mannen op deze aardkloot die wél een goede man voor je kan zijn, die wél zijn verantwoording met zich draagt, waarbij het niet gaat om wel de lusten, niet de lasten. Het zal je in het begin heel veel pijn doen, maar je bent beter af zonder hem. Echt waar. Dat hij de ene keer poeslief is en andere keer zo boos. Jij bent meer waard dan een stuk vuil! Verander je nummer en negeer hem via internet. Het is moeilijk, ik weet het. Maar wel de beste oplossing.
Hoe gaat het nog met je meid? Laat je meisje zeker niet erkennen door hem, ga je achteraf zo last mee hebben dan! Vriendin van mij heeft ook zoontje uit relatie met een kerel die er tijdens de zwangerschap niet voor haar was, niet bij de bevalling kwam opdagen en zo verder. Toch heeft zij hem de kleine laten erkennen en daar draagt ze nog steeds de gevolgen van. Haar zoontje gaat er absoluut niet graag heen, hij is 5 jaar, kiezen om niet te gaan dat mag hier pas vanaf 12 jaar. Elke keer hangt hij huilend aan haar been, smeken om niet naar zijn "vader" te moeten. Eens je het doet, kan je geen weg meer terug... als hij op den duur beseft wat hij mist , dan kan hij dan nog proberen aanvechten voor zijn vaderlijke rechten. Als jij dat weigert (de erkenning) dan zal hij via rechtbank zijn vaderschap moeten bewijzen dmv DNA test (wat niet goedkoop is !) En zal hem meer moeite kosten dan hij uiteindelijk misschien zal willen. Hou je kindje voor jezelf, een ex kan meer last dan wat anders veroorzaken (geloof me...) Alimentatie heb je niet nodig , in je eentje lukt het ook wel !! Sterkte meid, JE KAN HET !!!! Kies voor je eigen geluk en dat van je kind. Alleen is niet altijd gemakkelijk, maar beter alleen dan vechten met een kerel die er in principe totaal geen recht voor heeft na alles wat ie al gedaan heeft. Doe lekker je ding, dat loopt wel los! Laat hem achter, verwijder hem uit je leven en geniet van je zwangerschap en je kleine meid.
Tering wat een verhaal. Als ik jouw was, gelijk die kerel dumpen bij haar. Je bent veels te goed voor hem. Nieuwe slot op. Je kan het alleen. Wees stabiel, hoe moelijk het ook voor je is. Je verdient dit niet!!! Maak gelijk een back up. Schakel hulp in! Je familie en je vrienden gaan je steunen, en als je helemaal niemand heb... dan heb je de forum!!! We zijn er voor je!
ik wilde je onwijs vee lsterkte wensen en ik vind het mega knap van jou dat je het alleen gaat doen en je niet laat kisten petje af meid ik had het ook zeker niet gepikt en net wat je zegt je meisje is nu het aller belangrijkst
heel veel sterkte, geniet maar van je kleine meid. en een man die vreemd gaat verdient het niet om zo een vrouw te hebben. ik was al lang weg geweest. groetjes
Wat een rotzak! ik zou zeggen.. Ga lekker alleen voor je kindje! En laat hem.. Als ik je verhaal zo lees is hij je niet waard!
zo wat erg zeg.... Maar volgens mij speelde het al langer en waarom zijn die buurmeisje en der vriend uit elkaar gegaan dat vraag ik me nu af.... En vraag me af of dat kind van je buurmeisje wel van der ex vriend is en niet van jou ex om het zo maar te zeggen... maar alsnog ga lekker van je zwangerschap genieten en van de kleine... en laat die gozer lekker stikken.. Alleen staande ouder is niet erg kinderen komen wel groot en je heb je ouders nog die je steunen... Heel veel suc6 met alles en komt allemaal wel goed...
Ik ben het voor een groot gedeelte met alle andere dames hier eens. Het is een rotstreek wat hij je heeft gedaan, dat ie zn eigen zo lomp heeft gedragen is ook wel duidelijk. Alleen persoonlijk vind ik dat je eerst met je ex face to face moet gaan praten betreft JULLIE dochtertje.. Wat gaat er gebeuren als je bent bevallen, heeft je dochtertje geen recht op haar andere opa & oma? Misschien klinkt het naief van mijn kant omdat ik niet in deze situatie zit, maar ik heb zelf jaren lang geen contact gehad met mijn vader en soms wou ik dat dat anders was geweest, wat voor vader hij ook was. Misschien was jouw ex niet perfect in een relatie maar wel met jullie dochtertje? Je kan altijd proberen om het rustig op te bouwen of iets. Waarschijnlijk zijn er veel dames die het niet met mij eens zijn maargoed. Meid in iedergeval heel veel sterkte en succes! xx
Ik Ben het er zeker niet mee eens, laat alsjeblieft je kindje niet erkennen, ik heb het wel gedaan en ik heb er serieus eeuwige spijt van.. Luister naar je hart maar denk aan de gevolgen die het heeft voor later. Er is nits mis met je dochter te laten weten wie haar vader is. Maar geef hem geen rechten. Sterkte!!
Hoi! Even vooropstellen dat je me altijd mag pb'en Hier komt de vader van mijn zoontje net zo onvolwassen over. Ik koos er voor hem niet mijn zoontje te laten erkennen. Het deed me heel erg veel verdriet, maar de opluchting dat hij mijn kind nu op zijn minst niet net zo pijn kan doen als mijzelf is groter. ík ben nu diegene die bepaalt, ík ben degene die kan beslissen of hij wel of niet binnen komt. Het feit dat ík nu eens de touwtjes in handen heb, voelt fijn. Klinkt heel egoistisch, dat is dan maar zo. Ik weet in iedergeval zeker dat mijn kleine niet constante teleurstelling hoeft te hebben vanwege zijn vader. Ik herken je kwaadheid, verdriet en ingeruilde gevoel heel sterk. juist daarom wil ik je veel kracht wensen. T is niet makkelijk, klopt. Maar uiteindelijk... komt het echt goed.
Wees blij dat je er achter bent gekomen voor dat je erkenning hebt gedaan nu heeft hij ook totaal geen zeggenschap over je kindje. Verder hoeveel hou jij van je zelf als jij je zo laat behandelen? Kijk in de spiegel en hou van je zelf. Pas als je van je zelf houd kun je van iemand anders houden. En 1 ding is heel zeker deze man houd niet van jou en je verdient veel meer. sterkte
Dit blijft wel een heel hot topic en dat terwijl TS al 2 maanden niet heeft geschreven hier. Ik denk/hoop dat ze er inmiddels al uit is hoor
Ik zie het topic nu pas, maar ben ook benieuwd naar de status van TS. Ze is helemaal niet meer ingelogd geweest sinds haar laatste bericht hier...
dag dames, wow wat een berichten na mijn laatste bericht, thnx voor jullie steun en lieve woorden.. las iets over de andere opa en oma, alleen ben ik wel degene geweest die beide heb opgezocht via internet om het te vertellen, aangezien mijn ex geen contact heeft met zijn beide ouders (overigens gescheiden) ik heb van zijn vader veel sterkte toegewenst gekregen en dat was het, ondanks de vraag of hij evt bij vragen endergelijke wilde bellen/mailen of iets.. en zijn moeder nadat ik zbevesting had dat zij idd zijn moeder was, totaal geen reactie meer gezien. dus naja beetje jammer, maar ik heb ze de optie gegeven om ook opa n oma te mogen zijn in het leven van mijn dochtertje(overigens ben nog niet bevallen, heerlijk aan t genieten van mijn verlof) en verder hoor ik af en toe nog eens wat van mn ex via sms maar dat was het wel... ben totaal klaar met hem, hij beloofd van alles maar komt niks na.. maar ondertussen wel lekker kunnen genieten in een hotelletje in amsterdam en meerdere malen in schevening bij crazy pianos kunnen eten, terwijl ik hier zit met zooi van hem en het ergste is dat ik hier maar moet proberen de eindjes aaan elkaar te knopen en te zorgen voor spulletjes, (nu heb ik alles wel uiteindelijk..) maar dat hij er gewoon niet bij stil staat dat een kind misschien een kinderwagen nodig heeft of een box etc.. maar wel tegen mij zeggen dat hij alles voor dr over heeft en voor haar werkt,.. uhu.. bull..it dus terug komen hoeft ie niet en nee hij hoeft ook niet inene voor de deur te gaan komen zwaaien ofzo want heb een hele mooie stofzuigerstang die die voor zn hoofd kan krijgen.. blegh zak hooiiii issut... maar gelukkig ondanks dat gaat alles wel goed met de kleine, er was even sprake van een groeiachterstand, maar na meerdere echos is gebleken dat ze ondanks dat ze wat klein is toch wel groeit.. dus al met al wel heel positief en nu eindelijk sinds gister zelf internet in mijn koopflatje wat gelukkig nog niet verkocht was.. dus kan weer lekker surfen en nog ff lekker genieten voor de kleine meid zich aan dient alhoewel ik nu toch wel heeeeeel erg nieuwsgierig begin te worden naar dr nogmaals super bedankt voor al jullie lieve berichten! thnx
Supper dat het al veel beter gaat!! Nu kan je gaan genieten en samen zijn met je dochtertje Veel succes alvast met de kleine schat.
Fijn dat je alles een beetje op orde hebt, ook in je hoofd. Inderdaad lekker laten stikken, zak hooi! Ik ben het even kwijt... Heb je nog wel contact met je eigen ouders? En krijg je steun van ze?
thx meiden en heb gelukkig heel veel steun aan mijn eigen ouders, als er wat is kan ik ze bellen en ze komen gelijk.. mijn moeder zal ook bij de bevalling aanwezig zijn en me ondersteunen waar nodig en waar ze kan daarnaast merk je uiteindelijk wel wie je echte vrienden zijn, veel mensen denkn aan het begin van oh meid wat erg en laten dan wat horen, maar als ze zien dat het een klein beetje beter gaat is het gelijk klaar.. sensatie zoekers.. pff..majaa.. gelukkig nog wel een handje vol vrienden die er wel echt ook voor me zijn gister bij de verloskundige geweest en die denkt dat mijn kleine meid niet lang meer op zich laat wachten dus begin het allemaal wel spannend te vinden nu