ingeruild voor meisje van 19 met kind 5mnd

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door kanjer, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn kant van het verhaal.

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Pff wat een verhaal zeg! En een zak hooi ist zeker.. Wel erger maar ik zal het netjes houden :p
    Wil je heel veel succes wensen! Fijn dat je zo'n lieve familie hebt!
    En je bent super sterk! Je gaat zeker een supermama worden voor je kleine meisje! En je verdiend beter!

Liefs!

3. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    @ agter... weet je dat heel zeker? je mag van mij zn nr hebben hoor.. maar wees gerust ik kan je nu al zeggen dat hij mij en mijn familie zwart maakt.. en ik bereid je vast voor; mooie praatjes, vullen geen gaatjes..daarnaast levert het als je in zijn mooie praatjes trapt een hoop financiele zooi op en nee dat doet ie heel slinks.. precies zo dat jij het gelooft en later ook geen bewijs heb om er iets mee te kunnen..
    en zelf heeft ie nog genoeg zooi wat ie nooit betaald heeft en er nog geregeld deurwaardersstukken van binnen komen.. dus mja mocht je het willen pb me maar.. wens je succes!

en thnx lizzy, doe mn best en ik probeer naar de leuke dingen te kijken en te genieten van elke dag, ook al zit het tegen moet toch door...
    en straks met een heel klein groot wondertje in mijn armen:D

(heb een paar jaar terug ook de mmm mee gemaakt helaas en die ervaring was zwaar heel zwaar.. )

4. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik wil ff inbreken op het stukje over erkenning... wanneer hij niet erkent en hij spant een rechtzaak aan kan het heel anders lopen. Wanneer bekend/bewezen word dat hij idd vader is word hij alsnog erkent als vader en krijgt hij recht op bezoeksregeling. Natuurlijk ook jij krijgt recht op alimentatie recht. succes met alles

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dan nog... ik kan echt geen goede reden bedenken om je zwangere vriendin te laten stikken. Echt niet.

6. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    pfffft... en zoals ik al had verwacht begint meneer nu inene contact te zoeken en te vragen hoe het gaat en met "onze" dochter...
    maar pff, wat denkt ie wel niet dat ik maar ga doen alsof er helemaal niks gebeurd is en nadat ik alles voor elkaar heb door hulp van fam en vrienden.. zonder enig hulp of dergelijke van zijn kant..
    ja ik heb ooit toen hij aangaf dat hij spullen voor de kleine wilde fixen gereageerd dat dat goed was.. maar verder geen antwoord op gehad..

kzit met een dubbel gevoel nu... wat te doen.. of hem zijn zin geven door een reactie tegaan geven, wel eentje met daarin een hele duidelijke boodschap over dat hij zijn verantwoordelijkheid al die tijd al niet genomen heeft en mij eerst met een berg rekeningen laat zitten en vervolgens als ik alles op orde heb dan wel inene iets te gaan vragen over mij en de kleine..
    of
    ik reageer helemaal niet zoals hij ook bij mij niet gedaan heeft heel lang..
    maarja ik ben wat dat betreft misschien niet hard genoeg of ik zie het als kinderachtig om niks te zeggen..
    tot nu toe heb ik nog niks laten horen misschien jullie tips??? tiz zo dubbel..
    en nu helemaal..zit op de 40weken vandaag (banner klopt niet..denk foutje gemaakt bij het invoeren van dagen)

al met al lang verhaal weer,..

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hmm ja lekker makkelijk idd om nu ineens contact te zoeken...
    Je zou iets terug kunnen sturen van het gaat prima met mij en de kleine, bedankt.. Kort.. Duidelijk, antwoord op zijn vraag.. Je verlaagd je zo niet tot zijn niveau maar je maakt duidelijk dat je er ff klaar mee bent.

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Die kerel zit nogal vroeg in een midlife crisis zeg... Verlaag je alsjeblieft niet tot zijn niveau in het belang van het kind. reageer inderdaad kort, alleen antwoord op zijn vraag en meer niet.

9. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    thnx voor jullie reactie,

echter is het even anders gelopen,

kreeg even de energie nota binnen van dik 1500,- euro..:$:$:$
    (ben een half jaar ongeveer woonachtig geweest in het buitenland...duitsland, kort nog even bij mijn broer in huis en vervolgens naar belgie.. achteraf gezien was het hoogstwaarschijnlijk vlucht gedrag maar ik ging wel mee..omdat k gek op em was..)

en in die tussentijd dacht ik dus een jong stelletje te helpen door ze in mijn koopflatje (wat te koop stond en als ik weg was leeg zou zijn..) te mogen wonen zolang dat het te koop stond en/of ik/wij er evt terug naar zouden willen..

(dat stelletje beweerde namelijk dat ze thuis veel problemen hadden en dergelijke..naja dan denk je iemand uit de brand te helpen..)

nouja toen ik de afrekening kreeg schrok ik me zooooo wezeloos en aangezien mijn ex met die jongen van het stelletje nu een bedrijf heeft en ik door die jongen en zijn vriendinnetje als stront behandeld ben nadien dacht ik van nou ja als je wilt weten hoe het gaat, eerst maar de zooi oplossen..

krijg ik een mailtje terug met stuur het bewijs maar. (dan denk je ah fijn..maar niks is minder waar..)
    nog geen minuut later weer een mailtje, waarom hij daar dan de schuld van krijgt etc.
    en daarna weer een mail dat hij vind dat hij recht heeft te weten hoe het met zijn dochter gaat..
    dus ik boos gereageerd met wat denk je wel niet, na alles wat je beloofd hebt, gedaan hebt en niet nakomt?
    maar ook de vraag waarom die wel de lusten wil maar niet de lasten, want dit is maar een van de dingen die ik op mn dak gekregen heb...

overigens wel direct een mail gestuurd naar de energiemaatschappij en het verhaal daarin uitgelegd, kreeg een automatisch mail van ze dat er binnen 5 werkdagen gereageerd zou worden.. tja ik kan dat niet ook nog eens missen.. en al helemaal dat grote bedrag niet in een keer..
    zelf het jaar daarvoor maar 50,- extra hoeven betalen dus mijn verbruik was niet hoog.

pfff weer een lang verhaal, misschien dom van me dat ik dit zo dacht op te lossen maar ja.. frustratie ten top.. :(

naja.. iig maar weer lekker genieten van het weer en maar wachten tot de kleine dame zich een keer gaat aandienen :D

10. Aviya

Aviya Niet meer actief

#70 Aviya, 24 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2012
    Het enigste wat ik je uit wijsheid kan vertellen:

Helemaal NIETS regelen, hij heeft haar niet erkend, jullie zijn niet getrouwd geweest, en mocht hij dreigen met een rechtzaak.... kan hij niet als jij slim genoeg bent om een advocaat met de tijd te nemen en informatie in te winnen bij juridisch loket!
    of beter gezegd, dat laatste zou ik nu nog even doen!

NIET ERKEND IS NERGENS RECHT OP!!! als je dat maar onthoud en intimidatie en blahblah niet op reageren!

succes verders enne slimme zet ook, sommige dingen die je hier neerzet... weet wat je hier neer zet, omdat het ook tegen je gebruikt kan worden (uit ervaring, niet op dit forum overigens ;))

ps. mijn ex maakt me ook zwart en ik kan er nu alleen maar om lachen, het enigste is dat je financieel ook niks hoeft te verwachten van zijn kant, en het allemaal alleen moet doen

Enne ga nu ondanks dat financiële, toch even genieten van je meissie!!! enne goede Bevalling toegewenst;);)!

11. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    bedankt voor je reactie Aviya,

super tips :)

en jeetje nare ervaring gehad dus met het schrijven hier? :(
    nooit leuk dat soort dingen, maar goed dat je me er op wijst want je weet het nooit inderdaad.. :)

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hopelijk heb je snel je meisje in je armen.. Alhoewel bevallen met dit weer.. Pffff :p

Deel Deze Pagina