Wat vinden jullie...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Brigit, 28 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Mijn dochter heeft vorig jaar met sinterklaas een interactieve babyborn pop gekregen van mijn oma. Toen ze het uitpakte kon ze 1 beentje van de pop niet bewegen, wij als ouder moesten echt geweld gebruiken om het voor elkaar te krijgen. Daarna ging het wel. We dachten kijken het even aan, misschien word het nog wat soepeler
    Nu bijna een jaar later is het iets soepeler maar ze kan het nog steeds niet zelf doen, is echt veel te zwaar.
    Nu heb ik een mail gestuurd over dit probleem en kreeg een mail terug dat we een nieuwe pop zouden krijgen. Nou echt super oplossing en ik was helemaal blij. De oude pop moesten we weggooien.
    Volgende dag hadden we de nieuwe pop in huis. Echt super service!
    Maar nu kan je de navel niet indrukken, dus pop kan niet plassen loopt gewoon leeg. En de ogen gaan niet dicht als je de pop neer legt.
    Ze heeft dus nu een pop waar de armen en benen soepel bewegen maar haar pop kan niet slapen.
    Aan de ene kant denk ik zeur niet zo je hebt wel gewoon even zonder morren een nieuwe pop gekregen. Maar ja mijn oma heeft wel een dure pop gekocht en mijn dochter vind het juist zo leuk om haar baby naar bed te brengen. Als je de ogen dicht duwt springen ze gelijk weer open.

Ik zit nu echt met een dillema, pop terug sturen of houden en er niks van zeggen. Vind het echt moeilijk. Voel mij beetje een zeur;)
    Wat zouden jullie doen?

2. adi

adi Niet meer actief

Dat is van de redenen waarom ik al dat 'doet alles zelf' speelgoed niet koopt. Gewoon een simpele pop kopen en de fantasie van het kind de rest laten doen.

Ik zou met deze pop teruggaan naar de winkel. Ik weet in hoeverre je een garantie krijgt bij die poppen.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Je zou natuurlijk eens kunnen bellen?
    Vragen wat ze zelf vinden.. Want hij is duur genoeg om gewoon een werkende pop te willen hebben.

4. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Natuurlijk ben jij geen zeur! Als die pop duur genoeg is behoor je toch ook kwaliteit te krijgen? Als die dus ook genoeg gekost heeft wil ik eentje die helemaal goed is! Zou gewoon contact met ze opnemen en het verhaal voorleggen...

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

terug sturen!

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

ja tuurlijk terugsturen. Daar zou ik dus niet over twijfelen.

7. misa

misa Niet meer actief

Terug sturen. Volgens mij zijn die krengen belachelijk duur. ;)

8. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik zou er nog even achteraan mailen. Wie niet waagt, die niet wint... Het is idd een dure pop, dus daar mag je wel wat van verwachten. W.b.t. het stroeve beentje; wij hebben die pop voor onze dochter gekocht voor a.s. Sint. Hebben 'm wel al even uit de doos gehad om te controleren of hij goed is. En bij ons gingen de beentjes ook vrij stroef. Dat zal onze dochter voorlopig niet alleen kunnen. Het is ook wel iets dat ik veel lees over die pop. Maar dat die nieuwe pop de ogen niet dicht kan doen en leeg loopt, is natuurlijk helemaal niet goed. Succes iig, zou gewoon proberen of je nog een nieuwe kunt krijgen.

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    tsjah dan maar een zeur maar ik zou erachteraan gaan, je betaald niet voor niks voor zo'n pop, dan mag je verwachten dat hij ook doet wat hij hoort te doen

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hij werkt niet naar behoren, dus ik zou ook weer mailen hoor!

11. Ukkies

Ukkies Lid

13 jun 2013
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon bellen met dit nieuwe voorval.
    Als je het vervelend vind, bedenk dan wat je te verliezen hebt (niets ;)).
    Bekijk het zakelijk , dat doen hun vast ook.

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik zou ook nogmaals erover aan de bel trekken.

13. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reakties!!! Ik heb er nog een mail achteraan gestuurd en krijg weer een nieuwe.
    Hopelijk deze keer wel goed, anders blijven we bezig.:p

14. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Goed zo! En idd duimen dat deze wel goed is.

Deel Deze Pagina