hallo, mijn kat is zwanger ik weet niet precies hoe lang, maar ze slaapt nu erg veel en is wel erg onrustig, komt ineens veel aandacht vragen en drinkt en eet ontzettend veel.. is dit een teken dat ze snel gaat bevallen of kan het nog even duren? weet iemand dat toevallig?
Oh wat spannend, Ik weet wel dat ze onrustig worden als ze moeten bevallen,dat heb ik toen bij mijn buurvrouw haar kat gezien. Ben benieuwd!! succes!
we hebben een oud camping bedje neer gezet met een vliesdeken en een paar oude handdoeken die heeft ze al goed gelegd en duikt er af en toe in..
Het kan best dat het dan niet lang meer duurt,toen bij mijn buurvrouw haar kat.2 dagen later waren ze er
we wachten wel af meer kunnen we niet doen denk ik tis wel sneu hoor ze mauwt af en toe zo zielig... en als je dan over haar buikje gaat gaat ze knorren...
Hoi, Ik heb 3x een nestje gehad en weet dat ze inderdaad aanhankelijker worden als ze gaat bevallen. Mijn kat ging ineens bij mijn hond liggen en was niet meer bij haar weg te slaan. Spannend en succes in ieder geval Groetjes Romy
dank je succes hebben wezeker nodig 1e nestje en nog es over2 weken een vakantie gepland staan in de hoop dat ze er dan zijn... groetjes laura