Ik denk dat die jongen zelf misschien wel meewerkte in het drugslab? En de rest van de familie wist er misschien ook van af? Dat is dan een risico dat je neemt (en ook voor alle omwonenenden, helaas).
Het kan toch bij a niet anders dan dat die jongen in ieder geval wist dat daar een drugslab was. Hoe kun je niet weten dat er in die garage een drugslab is als je daar staat te laden of lossen? Dat was wat hij deed die maandagavond. En dan nog even doordenkend: die jongen woonde zelf in Spanje met zijn ouders. Is meteen een 'mooie' route om ook in het buitenland dingen te krijgen of te verkopen.
Het willen verdoezelen en dan nat Dat weet ik niet. Denk dat zoiets toch lastig weg te werken is na zo een grote ontploffing. Feit blijft dat deze man niet eerlijk is. zag nu ook dat er een inzameling is om de neef van deze man te kunnen begraven in Spanje omdat zijn ouders daar wonen maar er geen geld of verzekering is/was
Ik begrijp daarnaast ook niet dat een gebouw bestormd moet worden omdat de overledenen gisteren begraven moesten worden, maar er dan ineens wél tijd is om een crowdfunding af te wachten om een lichaam naar Spanje te overhevelen? Hoe goedgelovig moet je zijn dan...
Klopt en ze mogen hun leven ook niet riskeren voor mensen die nog wel leven. Eigen veiligheid gaat voorop hoe hard dat ook klinkt.