Geen stuwing na langer slapen

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Jammie, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jammie

Jammie Actief lid

17 jul 2008
    198
    0
    0
    Hallo,

Onze zoon van 5 en halve week is aan het oefenen met het drinken van afgekolfde melk uit een fles. Als ik zelf een flesje geef wil hij daar niet uit drinken. Maar gisterenavond heeft mijn man een flesje gegeven en dronk hij 120 ml! Terwijl hij dronk heb ik beide borsten gekolfd (160ml). Dit was om 23.30. Onze zoon kreeg na het flesje de hik en wilde nog even aan de borst (altijd als hij de hik heeft). Hij dronk nog even aan beide borsten en is toen lekker gaan slapen tot 6.00 uur vanmorgen! Normaal gesproken drinkt hij ook nog tussen 2.00 en 4.00 uur een keer en dan weer 's ochtends tussen 6.00 en 7.00 uur. Als hij 's nachts wat langer slaapt heb ik altijd wat gestuwde en lekkende borsten echter vanmorgen helemaal niet. Hij is na de voeding van 6.00 uur wel weer tevreden in slaap gevallen.

Kan het zijn dat ik gisterenavond teveel gekolfd heb? Of neemt mijn melkproductie af? Kunnen we beter niet de laatste voeding vervangen door een flesje afgekolfde melk? Of kan het geen kwaad dat ik nu opeens geen stuwing heb?
    Zoals je merkt ben ik er wat onzeker door. Hoop op wat gerustellende antwoorden ;) Alvast bedankt!

Groet,

Jammie

2. Saskia

Saskia Lactatiekundige

17 apr 2012
    818
    0
    0
    Hoi,

Het lijkt erop dat je productie prima blijft, ondanks dat je geen voeding meer 's nachts geeft (Geniet ervan)

Zolang je kleintje tevreden blijft na de borstvoedingen, zou ik me geen zorgen maken en ervan genieten dat je kleintje lekker doorslaapt.

Groetjes Saskia

Deel Deze Pagina