Hoi allemaal, Ik heb 3 kinderen, en 3 keer (lang, 1 tot 1,5 jaar) borstvoeding gegeven. Nadat ik bij de jongste ben gestopt, is 1 van mijn tepels ingetrokken(daarvoor nooit). Ik ben nu ruim een half jaar. Gestopt met borstvoeding. Is dit een normaal iets? Onschuldig? Of is het iets waar ik mee naar de huisarts moet? Ik hoop dat iemand hier meer van af weet, Groetjes Soit
ga om 15.00 uur. voel verder gelukkig niets raars aan mijn bost (bultjes of knobbeltjes), maar dat zegt ook niet alles natuurlijk, gelijk naar de ha
Ik ben eigenlijk gerustgesteld door de ha. Ze heeft goed onderzocht en het voelt allemaal heel goed, heb ook nergens klieren oid. mijn tepel komt af en toe (bij kou bijv.) wel naar buiten. De dokter zag het ook en zei dat een ingetrokken tepel, als het kwaadaardig is, nooit meer naar buiten zal komen. Verder komt het volgens de ha WEL door borstvoeding, namelijk door langdurig zuigen. De huisarts is zelf ook gerust (en ik heb een goede ha die je nooit afscheept, alle tijd neemt en altijd verder (onder)zoekt). Wel verwijsbrief gekregen voor mammografie, gewoon voor de zekerheid. (Mits ik niet zwanger ben) Dankje voor jullie berichtjes.
Fijn dat je gerustgesteld bent. En hopelijk gaat de mammografie dat bevestigen. Wat bijzonder dat het wel door borstvoeding kan komen. Hier ook al, drie kinderen samen, op 31 maanden borstvoeding. Is het bij jou ontstaan tijdens de borstvoedingsperiode of daarna?