Ingetrokken tepel na stoppen borstvoeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Soit, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soit

Soit Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik heb 3 kinderen, en 3 keer (lang, 1 tot 1,5 jaar) borstvoeding gegeven. Nadat ik bij de jongste ben gestopt, is 1 van mijn tepels ingetrokken(daarvoor nooit). Ik ben nu ruim een half jaar. Gestopt met borstvoeding.

Is dit een normaal iets? Onschuldig? Of is het iets waar ik mee naar de huisarts moet?

Ik hoop dat iemand hier meer van af weet,

Groetjes Soit

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hier moet je absoluut mee naar de huisarts! Ik denk niet dat het met borstvoeding te maken heeft.

3. Soit

Soit Niet meer actief

Goh ik schrik wel. Ok dankje.

4. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Inderdaad, zeker mee naar de huisarts gaan!

5. Soit

Soit Niet meer actief

ga om 15.00 uur. voel verder gelukkig niets raars aan mijn bost (bultjes of knobbeltjes), maar dat zegt ook niet alles natuurlijk, gelijk naar de ha

6. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Hopelijk viel het mee bij de dokter

7. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Hoe was het bij de huisarts?

8. Soit

Soit Niet meer actief

Ik ben eigenlijk gerustgesteld door de ha. Ze heeft goed onderzocht en het voelt allemaal heel goed, heb ook nergens klieren oid. mijn tepel komt af en toe (bij kou bijv.) wel naar buiten. De dokter zag het ook en zei dat een ingetrokken tepel, als het kwaadaardig is, nooit meer naar buiten zal komen.

Verder komt het volgens de ha WEL door borstvoeding, namelijk door langdurig zuigen.

De huisarts is zelf ook gerust (en ik heb een goede ha die je nooit afscheept, alle tijd neemt en altijd verder (onder)zoekt).

Wel verwijsbrief gekregen voor mammografie, gewoon voor de zekerheid. (Mits ik niet zwanger ben)

Dankje voor jullie berichtjes.

9. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Fijn dat je gerustgesteld bent. En hopelijk gaat de mammografie dat bevestigen. Wat bijzonder dat het wel door borstvoeding kan komen. Hier ook al, drie kinderen samen, op 31 maanden borstvoeding. Is het bij jou ontstaan tijdens de borstvoedingsperiode of daarna?

10. Soit

Soit Niet meer actief

Dankje voor je reactie. Direct na het stoppen vd laatste keer borstvoeding...

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Dat is nieuw voor me, ingetrokken tepel na bv. Omgekeerd ken ik wel.

Deel Deze Pagina