Mijn dochter is nogal gek op zingen. Nu zag ik de K3 microfoon op internet. Hierop zitten 5 liedjes voorgeprogrammeerd. Kun je dan ook alleen die liedjes zingen? Of kun je de microfoon ook gebruiken zonder die liedjes? Iemand ervaring mee?
Je kunt de microfoon ook gebruiken zonder die liedjes. Het zijn overigens ook geen hele liedjes maar alleen kleine stukjes van die liedjes.
Hier versterkt hij niet wat je zingt, gaat alleen maar hard piepen als ze er te dichtbij zingen. En het zijn idd maar hele kleine stukjes vd liedjes. (En hij vreet batterijen) Maar mn meiden vinden hem wel echt geweldig en hij wordt heel veel gebruikt.
Je kan idd een knopje indrukken om een stukje van de liedjes te horen. Als je die niet indrukt kan je gewoon via de microfoon zingen. Maar hier piept ie ook enorm snel en hard. En ik vind het een beetje bullerig aanvoelen om eerlijk te zeggen. En als je dochter vergeet de knop uit te zetten, dan gaat het snel met de batterijen. Onze dochter heeft ook nog een andere microfoon en die vind ik eerlijk gezegd kwalitatief wat beter. Heeft nog nooit gepiept. Schakelt automatisch uit als het niet meer gebruikt wordt. Op de microfoon zitten 5 verschillende geluiden; aplaus, tromgeroffel, en een paar deuntjes. En op de voet zit een soort discobal.