Ik was benieuwd hoeveel jullie uitgeven aan boodschappen? Wij zijn met z’n 4en. 2 kids van 7 en 11. Ik redde het altijd met 550 euro per maand maar alles is zo enorm duur geworden dat 600 euro ook al krap wordt!
2 volwassenen en 3 kinderen en geven rond de €150 per week uit. Gemiddeld dus rond de €600-€750 per maand.
Wij hebben per maand 975,- Moet ik er wel bij zeggen er is er 1 die rookt. Paar maanden geleden moesten we het doen van 400 per maand. Maar dat vond ik echt een hel. We zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen van 10.
Denk rond de 300/350 per maand. 2 volwassenen en kind van 3 jaar.. verschilt ook nog wel, ene week wat meer dan de andere.
Wij moeten het hier van een vast bedrag p.w doen, sparen daar een deel van en 100 euro gebruiken we voor de boodschappen. Redden we dat niet pakken we het andere deel erbij maar liever niet. Dus 400,- per maand (soms iets meer) 2 volwassenen 4 kinderen
Wij hebben beide nog een aparte rekening en een gezamenlijke. Boodschappen en vaste lasten huis/ verzekeringen e.d gaan van de gezamenlijke af, mijn man rookt en dat mag hij lekker zelf betalenhaha
Voorheen pinde ik €600,- voor de hele maand, Dat wil nu natuurlijk niet meer. Zal nog wel ongeveer gelijk zijn, hou het minder in de gaten.
Rond de €400 per maand. 2 volwassenen en 2 kinderen (4jr&1jr). Luiers / verzorgingsproducten niet mee gerekend
Hier nu 145 euro per week dus rond de 580 euro per maand. 2 volwassenen en 1 kind wat nog in de luiers zit. Overigens zit daar niet het bestelde eten bij.
Weinig keus! let vooral op de aanbiedingen. Door de weeks nemen we verder niets lekkers mee wel een koekje bij de koffie maar geen chips enzo of andere dingen... In het weekend dan wel weer even wat lekkers halen. (willen we zelf nml niet doordeweeks) En uhm, maken op zondags een lijstje wat we gaan eten en kijken dan welke boodschappen er nog moet bijkomen.
Ongeveer 100,- per week. Merk dat alles inderdaad ook echt een stuk duurder is geworden! Wij zijn met 2 volwassenen. Baby kost nog niks want borstvoeding en ik had al een voorraad luiers van zo'n 300 stuks
Ik heb het vlak voor de lockdown een paar maanden bijgehouden en kwam op gemiddeld €250 per week. Nu even voor april bekeken en kom op een kleine €1300 (dus zo’n €325). Maar eigenlijk vind ik dat wel logisch. Ik ben nog uitgebreider gaan koken en iedereen eet alle maaltijden thuis (en dat was voorheen dus echt niet), daarbij we halen wat vaker wat om te snacken of borrelen in huis, man drinkt iets meer (dure) biertjes en ik drink wat vaker een wijntje, en ik denk dat de kinderen nu ook vaker een tussendoortje nemen oid. Er wordt nu ook gewoon echt meer gegeten, hier in huis. Wij zijn met 6 personen, waarvan er 4 eten als volwassen.
Hier ook. Bestel elke week voor 250 euro bij de AH en 1 keer per week nog een euro of 40 bij de supermarkt in het dorp. We zijn met 2 volwassenen, 3 kinderen (16, 13 en 5) De oudste 2 eten onderhand meer dan mijn man.
90 euro per week. Gemiddeld zo'n 390 euro p.m. Ik red het er niet altijd mee hoor, dan snoep ik nog wat van ons flexibele budget af. Edit: 2 volwassenen en 2 kids van bijna 6 en 8.
Ik denk gemiddeld zo'n 450 euro per maand. 1 kind in luiers nog (helaas ) en mijn vriend rookt (ook helaas ). Is de ene week lastig en de andere week prima te doen.