Hoi! In onze woonkamer hebben wij vinyl (of linoleum).Nu zitten er vlekken op, die afkomstig zijn van de rubberen wielen van onze kinderwagen.Het gaat dus niet om strepen/vlekken die er 'op liggen', ze zijn er echt ingetrokken! We hebben al geprobeerd met afwasmiddel, allesreiniger, cillit bang, cif en zelfs aceton, maar geen van allen werkt! Het zou zoooooo jammer zijn om alleen hiervoor een nieuwe vloer te moeten leggen!(en duur ook, onze woonkamer is 60m²...) Wie heeft DE gouden tip? Groetjes Lucia
Dasty ? ik weet wel dat ik heeeel erg veel met dat spul gedaan krijg , meestal even in laten trekken en dan goed schrobben met een sponsje of zo ...
Wij hadden ook vlekken van een rubberen speelgoed balletje van de hond op de vloer. Ik heb het uiteindlijk met een doekje met wat terpentine of wasbenzine gedaan en dan heeeeeeeeeeeel hard schrobben
ok klinkt stom maar misschien met een gum? soms krijg je de meest vreemde vlekken op zulke ondergronden ervanaf...
Ik heb ze boven in het zeil zitten en ik krijg ze er niet uit, heb echt alles geprobeerd. Dus mocht je zelf achter de gouden tip komen laat het me dan alsjeblieft weten
Ik heb hier weleens vegen van rubber schoenzolen op de vloer, vooral als mijn neefje is geweest. Met een sopje krijg ik ze niet weg, maar door toeval kwam ik erachter dat je ze met een droge vinger zo wegpoetst Maargoed, dan zijn ze wss niet ingetrokken, maar liggen ze meer op de vloer en dat geval heb je niet zoveel aan deze tip
Sorry dames, geen van jullie tips heeft me geholpen :sad: Andere suggesties zijn altijd welkom Anders moeten we er toch over nadenken om een andere vloer te leggen, het is tenslotte in de woonkamer en wel over een oppervlakte van 2m² ofzo...