Heb een tandenborstel van Oral B, en nu heb ik een nieuwe borstelkop gekocht. Maar hoe vervang ik die nu? Heb er al aan gedraaid en getrokken maar ik krijg dat oude ding er niet af
Volgens mij moet je dan gewoon nóg harder trekken... Hij zou er op die manier af moeten gaan, hier tenminste wel!
Denk dat die oude vastgeplakt zit door de restjes tandpasta Is echt een kwestie van eraf roppen. Misschien anders even op de kop zetten weken in water? Succes!
Nou ik heb hem eraf maar nou deed hij het niet meer. Hij staat op de lader hopelijk heb ik hem niet afgebroken
Hmm....hoe lang heeft die borstelkop er al op gezeten als je em er niet meer afkreeg? Ik hoop voor je dat hij het nog doet.
dat vraag ik me dan ook af! hier kunnen ze er altijd gemakkelijk af, wel recht omhoog trekken en niet naar links of rechts, dan breekt het idd af.
Hier gaat ie er ook makkelijk af. Na elke poetsbeurt er even af halen om tandpasta resten eronder weg te spoelen. Denk even flink laten weken.
3 maand en dan moet je een nieuwe. Heb hem geweekt in kokend water en toen ging hij er zo af. De tandenborstel van m'n man is niet echt kapot maar je moet hem een zetje geven en dan doet hij het weer. Deze kan dus op slot.