Ik kwam om 13.00u thuis van mijn werk, en even later kwam er een vriendin van mijn buurvrouw aan de deur. (die vriendin ken ik, is een collega van mijn moeder) Ze vertelde mij dat mijn buurvrouw is overleden, ze heeft vannacht een hartaanval gehad, wat in haar familie schijnt voor te komen. Haar dochter van 13 jaar heeft haar vanochtend gevonden, ze was al blauw en koud. Ik kan het gewoon niet geloven dat ze er niet meer is, we zijn hier ongeveer een jaar geleden bijna tegelijk komen te wonen, en we delen samen een oprit. Al vanaf het begin was het contact erg goed, het was een hele leuke spontane vrouw. Nog maar 41 jaar oud. Zag haar bijna elke dag en we maakten dan vaak even een praatje. Laatst hebben we samen schuttingen gezet, de tuin en de bestrating aangepakt. Gisteren heb ik haar nog eventjes gesproken.....zo vreemd dat ze er nu niet meer is. En haar arme dochter die haar heeft gevonden, die zal dit haar hele leven niet meer vergeten. Maandag is de crematie waar mijn vriend en ik allebei heen gaan. Ben nog helemaal in shock, kan het gewoon niet geloven.....
Jeetje zeg, wat een verhaal! en wat erg ook voor de dochter van je buurvrouw. Hoe oud is je buurvrouw geworden? Heel veel sterkte met dit verlies!
jeetje zeg wat erg en voor die dochter zeg.... dat ze haar zo heeft moeten vinden... heel veel sterkte!
Oh wat erg en ook zo jong , pas 41 jaar dat is toch geen normale leeftijd En ook zo erg voor die dochter zo jong haar moeder verliezen. Ik hoop dat ze veel steun en begeleiding zal krijgen. Sterkte!
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Ben zonet even bij haar binnen geweest, haar ouders hebben gevraagd of ik even haar katten een beetje wil verzorgen. Heel vreemd om daar thuis te komen, wetende dat ze er niet meer is.
Maar dan is ze iig waarschijnlijk in haar slaap heen gegaan. Heeft ze er hopelijk niks van gevoelt ofzo. Toch ontzettend droevig zoiets. En dan nog n jonge tiener rond hebben lopen die dan juist degene moet zijn die haar vind Gecondoleert.
Ze lag naast haar bed op de grond. Ze heeft zicht waarschijnlijk niet goed gevoeld en is opgestaan.....dus ik denk dat ze er welw at van heeft gemerkt. En inderdaad, dat haar tiener dochter haar dan vindt, dat is iets wat ze haar hele leven nooit meer vergeet
Oh gatver Dan maar hopen dat t snel over was... Dat soort dingen weet je denk ik liever niet maar als ze zo lag dan zal ze wel wakker geweest zijn ja